فدراسیون هندبال اروپا به دلیل تشدید تنش‌ها میان روسیه و اوکراین مسابقات بین المللی اوکراین را لغو کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان-  فدراسیون هندبال اروپا (EHF) در پی تشدید تنش‌ها بین روسیه و اوکراین، تمامی بازی‌های بین المللی را که قرار بود در اوکراین برگزار شوند، لغو و به مکان‌های جدید منتقل کرد.

مسابقه تیم هندبال اچ سی موتور برابر پاری سن ژرمن در چارچوب لیگ قهرمانان مردان اروپا در گروه B، که برای ۱۷ فوریه برنامه ریزی شده است، و همینطور دیدار این تیم اوکراینی مقابل تیم هندبال بارسلونا، که پیش بینی می‌شود در ۳ مارس برگزار شود، در شهر "پرشو " اسلواکی برگزار خواهند شد.

رقابت‌های انتخابی یورو ۲۰۲۲ زنان بین تیم‌های اوکراین و جمهوری چک، که قبلا برای روز‌های ۲ و ۵ مارس برنامه ریزی شده بود، اکنون قرار است در روز‌های ۴ و ۵ مارس در جمهوری چک برگزار شود.

با این وجود، دیدار تیم‌های هندبال فنلاند و اوکراین در چارچوب مرحله اول مسابقات پلی آف قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۳ در زمان مقرر یعنی روز‌های ۱۶ و ۲۰ مارس برگزار خواهد شد.

طی ۱۰ روز گذشته، دو بازی در چارچوب مسابقات قهرمانی زنان اروپا برگزار نشده است.تیم اوکراینی HC Galychanka Lviv قرار بود ۱۳ فوریه به مصاف H۷۱ جزایر فارو برود و تیم روسی اسکیف کراسودار  هم طبق برنامه باید روز ۱۹ فوریه به مصاف درامن HK نروژ برود که هر دو بازی لغو شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار