گردشگری کشور در قاب دوربین هنرمندان به مسابقه گذاشته می شود

مدیر میراث‌فرهنگی فهرج از برگزاری مسابقه فیلم، عکس و نقاشی در زمینه گردشگری و حفاظت از میراث فرهنگی در ایام نوروز خبر داد.

حمید وحید‌زاده گفت: مسابقه فیلم، عکس و نقاشی از جاذبه‌های گردشگری شهرستان فهرج با شعار« همراه ما باشید» در ایام نوروز ۱۴۰۱ برگزار می شود. 

به گفته او گردشگران با عکاسی، فیلم‌برداری و نقاشی از جاذبه‌های منحصربفرد و خاص این شهرستان می‌توانند برنده این مسابقه شوند.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج  می گوید: در بخش عکس و فیلم، گردشگران می‌توانند با موبایل خود از جاذبه‌ها، عکاسی و فیلم‌برداری کنند و مدت فیلم باید حداکثر ۴ دقیقه باشد. 

او گفت: این مسابقه با هدف معرفی و شناخت بیشتر جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی شهرستان فهرج و ارائه پیشنهاد برای پیشبرد اهداف گردشگری، اهمیت دادن مردم به آثار تاریخی، جلوگیری از تخریب طبیعت و جلوگیری از نوشتن یادگاری بر روی آثار صورت می گیرد.

وحیدزاده می گوید: این مسابقه، شامل: گردشگران و هموطنانی که به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور هم سفر می‌کنند، می‌شود به‌طوری که آن‌ها باید در آثار خود، مفهوم چگونگی حفاظت از آثار تاریخی، فرهنگی و طبیعی را به نمایش بگذارند.

به گفته او با نظر هیئت داوران دبیرخانه ستاد نوروزی شهرستان فهرج هدایای ارزنده و همچنین تندیس دوستداران حوزه جهانی لوت و میراث‌فرهنگی به برندگان اهدا می‌شود.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان فهرج  گفت: شرکت‌کنندگان برای شرکت در این مسابقه می توانند،  آثار هنری خود را به شماره واتساپ ۰۹۱۳۷۵۸۰۱۵۲ارسال کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار