۳۵۰ مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی در خراسان جنوبی آماده سازی شده اند.

واقعی مدیرکل آ‌موزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با افزایش واکسیناسیون عمومی، کاهش بیماری کرونا و صدور مجوز سفر‌های نوروزی، ستاد اسکان آموزش و پرورش خراسان جنوبی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را پس از دو سال تعویق برای نوروز ۱۴۰۱ آغاز کرد.

او گفت: ۳۱۰ نفر از کارشناسان اداری، مدیران و کادر اجرایی مدارس با ستاد اسکان آموزش و پرورش در ۱۴ پایگاه همکاری می‌کنند.

واقعی با اشاره به پیش بینی ۳۵۰ مدرسه استان برای اسکان مسافران نوروزی گفت: کلاس‌ها در قالب گروه‌های ویژه، الف و ب در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه از ۲۶ اسفند تاکنون ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر نوروزی در قالب ۲ هزار و ۳۴۲ خانوار در مدارس زیر نظر آموزش و پرورش خراسان جنوبی اسکان یافته اند، گفت: ۲۱۲ کلاس درس به منظور اسکان این افراد اختصاص یافته است.

او با بیان این که فعالیت ستاد اسکان نوروزی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ ادامه دارد، گفت: به منظور کیفیت بخشی به خدمات ستاد اسکان و آسان‌تر کردن فرایند پیش ثبت نام اتاق ها، سامانه‌ eskan.medu.ir طراحی شده است که فرهنگیان می‌توانند به مراجعه به آن، به لیست اقامتگاه‌های آماده و موجود دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل برای اسکان در آن ها پیش ثبت نام انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.