همزمان با سفر رئیس جمهور به خراسان رضوی:

راه اندازی ۳۱ میز ارتباطات مردمی در مشهد+فیلم

استاندار خراسان رضوی گفت: در آستانه سفر رئیس جمهور به این استان ۳۱ میز ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام‌الاختیار دستگاه‌های اجرایی در مشهد راه‌اندازی شده است.

یعقوبعلی نظری گفت: شهروندان می‌توانند امروز و فردا از ساعت هشت صبح تا ۱۸ به دستگاه‌های مرتبط با موضوعاتی که در نظر دارند مراجعه کنند.

او گفت: آموزش و پرورش، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ستاد خبری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی از جمله این ادارات است.

استاندار خراسان رضوی گفت: سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعزیرات، اداره کل تامین اجتماعی، نیرو‌های مسلح، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه فردوسی مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد، شهرداری مشهد، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و شرکت گاز استان از دیگر دستگاه‌هایی هستند که میز ارتباطات مردمی در آن‌ها مستقر شده است.

نظری گفت: در مجموعه فرهنگی ورزشی آب منطقه‌ای واقع در بلوار پیروزی و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، محیط زیست، استاندارد، فرمانداری مشهد، جمعیت هلال احمر هم میز ارتباطات مردمی مستقر شده است.

شهروندان می‌توانند در خصوص مسایل مربوط به صندوق کارآفرینی امید و بانک مرکزی، امور اقتصاد و دارایی به مرکز واکسیناسیون ساختمان مشهد مال در بلوار سجاد و برای طرح مسائل مربوط به کمیته امداد نیز به مجتمع دستجردی واقع در خیابان جهاد مراجعه کنند.

رئیس جمهور بعد از ظهر امروز در قالب هجدهمین سفر استانی هیئت دولت و نخستین سفر در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه استان و رفع مشکلات مردم به خراسان رضوی، سفر می‌کند.

راه اندازی ۳۱ میز ارتباطات مردمی در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار