طرح امداد و نجات نوروزی خراسان رضوی با امدادرسانی به ۳۱۴ حادثه‌دیده پایان یافت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: طرح امداد و نجات نوروزی این جمعیت از ۲۵ اسفند پارسال آغاز شد و ۱۵ فروردین امسال پایان یافت و در این بازه زمانی به ۳۱۴ حادثه‌دیده در این استان امدادرسانی شد.

غلامرضا صیادی گفت: این میزان امدادرسانی در پی وقوع ۱۴۷ حادثه با حضور نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی انجام شده و درمان سرپایی، امدادرسانی، انتقال مصدوم و اسکان اضطراری از خدمات ارائه شده به این تعداد حادثه دیده بوده است.

او گفت: از مجموع حوادث امدادرسانی شده، تعداد ۱۰۵ حادثه جاده‌ای، چهار حادثه برف و کولاک و بقیه حوادث مرتبط با آتش‌سوزی جنگل و مرتع، جوی، کوهستان و حوادث شهری بوده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: در این مدت چهار هزار و ۱۹۴ نفر - روز نیروی عملیاتی شامل پرسنل و داوطلبان در قالب ۹۷۴ تیم عملیاتی به همراه ۱۷۹ دستگاه خودروی عملیاتی و یک فروند بالگرد، امدادرسانی به حادثه دیدگان را بر عهده داشته اند.

صیادی گفت: همچنین هشت پایگاه موقت و ۲۴ پایگاه سیار کار امدادرسانی به مسافران جاده‌ای و حادثه دیدگان حوادث را به انجام رساندند و طی این مدت ۲۱ نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار