وزیر خارجه آمریکا بدون اشاره به اقدامات ضد حقوق بشری کشورش، خواستار مجازات ناقضان حقوق بشر شد.

«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا بی توجه به اقدامات ضد حقوق بشری کشورش، خواستار مجازات کسانی شد که حقوق بشر را در جهان نقض می کنند.

آنتونی بلینکن گفت: کسانی که حقوق بشر را در سراسر جهان نقض می کنند، باید بازخواست شوند. کشورها در حمله به حقوق بشر و بازداشت روزنامه نگاران و حقوقی ها جسورتر شده اند.

وزیر خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد: بیش از یک میلیون بازداشتی سیاسی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه، بلاروس، چین و مصر وجود دارند. می خواهیم که تمام اقداماتی که احترام به مبانی حقوق بشر و نظم جهانی را نقض می کنند، مستند شوند.

او اضافه کرد: باید کسانی که حقوق بشر را نقض می کنند تحریم کنیم. توانستیم عضویت روسیه را در شورای حقوق بشر به دلیل نقض حقوق بشر تعلیق کنیم.

بلینکن گفت: از تلاش روزنامه نگاران و تمام مدافعین حقوق بشر تمجید می کنم. به عنوان یک اقدام مجازاتی از صادرات مواد اولیه به کشورهای ناقض حقوق بشر از جمله روسیه جلوگیری می کنیم.

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد: دولت ما و دولت های سابق آمریکا همیشه به ارزش های حقوق بشری احترام گذاشته اند. بدون تمییز در قبال همه، معیارهای یکسانی را در زمینه حقوق بشر اعمال می کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نمی توانیم تأیید کنیم که روسیه در اوکراین از سلاح شیمیایی استفاده کرده است، اما اطلاعات موثقی داریم که نیروهای روسیه ممکن است از بمب های اشک آور آغشته به مواد شیمایی استفاده کنند. احتمال استفاده از سلاح شیمیایی در اوکراین یک موضوع نگران کننده است که پیش از حمله در مورد صحبت کرده بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۰۰:۴۰ ۲۵ فروردين ۱۴۰۱
موافقم. سر صف وایسا نوبت را رعایت کن. حقوق سرخپوستان بومی امریکا و کاندا را بده سر هشت میلیارد ادم را جایزه ببر. حرف زدی رزی حرفت وایسا. حرف مرد یکیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
اول اوکراینیا که روس تبارا رو شکنجه کردن و کشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
بلینکن: ناقضان حقوق بشر باید بازخواست شوند
نه بابا اینو تنهایی بلینکن ، بهش رسیدی !!!! عجب هیچ کس این رو نمی فهمید که فقط تو فهمیدی بلینکن . واقعا شاخ گاوووووو شکستی - آشقال حیووووووووووون حرومزاده ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
اولیشم تو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
7891
۰۷:۰۰ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
انتونی بلینکن رییس سازمان حمایت از حقوق حیوانات وحشی.
آخرین اخبار