سخنگوی جنبش حماس گردهم آمدن مردم فلسطین در مسجدالاقصی را بیانگر باور آنان به گزینه مقاومت برای آزاد سازی سرزمین و مقدساتشان بر شمرد.

 حازم قاسم  گفت: تجمع توده‌های ملت فلسطین در قدس و صحن‌های مسجدالاقصی پیرامون نماد‌های مقاومت فلسطین و سر دادن شعار‌ها برای آن و نمادهایش و برافراشتن پرچم‌های مقاومت، نشان از عمق باورشان به گزینه مقاومت به عنوان راهی برای احیای سرزمین و مقدساتشان است.

به گزارش پایگاه خبری العهد، سخنگوی جنبش حماس گفت: محمد الضیف، فرمانده ستاد مقاومت نزد توده ملت فلسطین، به مثابه یک چهره مقدس مبارز در انقلاب معاصرشان است. این فرد مظهر انقلابی است که آرام نمی‌گیرد و بی امان و مداوم برای دستیابی به آزادی و کرامت مبارزه می‌کند و سر دادن نام او بیانگر اعتماد کامل آن‌ها به آنچیزی است که وی از شجاعت انقلابی و مردانگی اش در اتخاذ مواضع نشان می‌دهد.

حازم قاسم معتقد است این اعتماد مردم قدس به مقاومت و مردان آن، بار مسئولیت جنبش حماس و نیرو‌های مقاومت را در قبال سرزمین و مقدسات آن بیشتر می‌کند و مقاومت همچنان تا رسیدن به اهداف ملت فلسطین با آزادی و بازگشت به سرزمینشان، بر این عهد و پیمان است.

سخنگوی جنبش حماس، یگان میدانی را یکی از مهم‌ترین عوامل پایداری و به چالش کشیدن و قدرت و اقتدار در مقابله با سیاست‌های رژیم اشغالگر و تجاوزات آن برای همه مولفه‌های مردم فلسطین در قدس برشمرد.

روز جمعه باوجود ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی، چند هزار فلسطینی توانستند با ایستادگی در مقابل اشغاگران وارد مسجد شوند و نماز جمعه و احیای رمضانیه اقامه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار