خلاقیت و نوآوری درحوزه‌های وکالت و کارشناسی باید مورد توجه قرار گیرد

رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: انتظار می رود هیات مدیره‌ جدید کانون وکلا، بر مبنای خلاقیت، نوآوری قدم های بلندتری نسبت به دوره‌ قبل بردارند.

یدالله موحد در آئین ابلاغ احکام تعیین ارکان هیات مدیره و بازرسین کانون وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه استان کرمان گفت: اعضای هیات مدیره و بازرسین مراکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه باید اعتماد همکاران خود را قدر دانسته و تمام توان خود را در راستای ارتقای جایگاه مجموعه‌های یاد شده به کار گیرند.

او می گوید: کانون کارشناسان و وکلا وابستگان دستگاه قضایی هستند و در هر دوره باید به برنامه‌ها و راهبرد‌های این قوه توجه ویژه‌ای داشته باشند و قوه قضاییه نیز باید برای تحقق برنامه‌های تحولی و تعالی خود، به جایگاه این نهاد‌های همکار توجه لازم را داشته باشد.

موحد گفت: کارشناسان و وکلای دستگاه قضایی باید برنامه ریزی داشته باشند و راهبرد‌های تعریف شده را پیگیری کنند  چرا که وکلا و کارشناسان در راستای کاهش اطاله دادرسی نقش دارند.

او می گوید: ارجاع به کارشناسی‌های متعدد کار قضایی را با دشواری‌های زیادی روبرو کرده است و در این دوره باید به این حل این مشکل نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

رییس دادگستری استان گفت: عدالت جویبار زلالی است که همه از آن لذت می‌برند و اگر فضای جامعه ما آلوده به ظلم شود، هیچکس از تیررس آن خارج نخواهد بود.

موحد می گوید: باید در هر جایگاهی به عنوان کارگزار عدالت با آینده نگری وسعت دید خود را افزایش داده و تمام تلاش خود را به کار گیریم که عدالت مخدوش نشود و دستخوش مطامع شخصی افراد قرار نگیرد.

در این آئین، احکام تعیین ارکان هیات مدیره و بازرسین مرکز وکلای دادگستری و مرکز کارشناسان رسمی قوه قضاییه از سوی رییس کل دادگستری استان کرمان به آن‌ها اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار