با دستور دادستان:

فعالیت ۲ کارخانه تولید رب گوجه فرنگی در عنبرآباد متوقف شد

دادستان عنبرآباد گفت: به منظور حفظ حقوق عامه، خط تولید ۲ کارخانه رب گوجه فرنگی در عنبرآباد به دلیل رعایت نکردن نکات بهداشتی متوقف شد.

ابراهیم سلیمانی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی رب گوجه فرنگی، گفت: سیاست دستگاه قضایی بر این است که اجازه ندهد، هیچ واحد تولیدی در کشور متوقف شود و در همین رابطه مقرر شد، مسئولان این واحد‌های تولیدی نسبت به رفع نواقص بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام کنند و پس از تایید اداره بهداشت فعالیت این ۲ کارخانه از سر گرفته خواهد شد.

او با تاکید بر حفظ سلامت جامعه، هشدار داد: اگر واحد‌های تولیدی به ویژه تولیدکنندگان مواد خوراکی، دستورالعمل‌های بهداشتی را نقض کنند و سلامت جامعه را تهدید کنند، بدون اغماض با آنان برخورد قانونی می شود. 

دادستان عنبرآباد می گوید: در بازرسی از کارخانه‌های بیان شده تولید غیربهداشتی و غیرمجاز رب‌گوجه‌فرنگی مشهود بود به نحوی که بیش از هزار و ۲۰۰ تن رب‌گوجه‌فرنگی تولیدی که به صورت فله در بشکه‌های ۲۰۰ لیتری ظرف شده بود، از لحاظ بهداشتی غیر قابل استفاده بوده و توقیف شدند.

  دادستان شهرستان عنبرآباد به همراه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، معاون فنی و مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت و رئیس اداره محیط زیست عنبرآباد از ۴ کارخانه‌های تولید رب گوجه فرنگی در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار