رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران با بیان اینکه باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، گفت: با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود.

شفیعی رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران نیز در بیست و نهمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک مجمع شهروندان کلان‌شهر‌های ایران به میزبانی شیراز گفت: ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه حمل‌ونقل و کمیسیون‌های حمل‌ونقل وجود دارد و خروجی این نشست بسیار مهم است.

او گفت: باید تجارب حوزه حمل‌ونقل به اشتراک گذاشته شود، باید از این ظرفیت استفاده شود و با به اشتراک‌گذاری آن‌ها، جلوی هزینه‌های زائد گرفته شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری حمل‌ونقل مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران گفت: با هماهنگ‌سازی بین ظرفیت‌های ایجاد شده، اتفافات مثبتی در حوزه مدیریت شهری می‌افتد.

منبتی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداران کلان‌شهر‌های ایران نیز گفت: باید بین شهرداران کلانشهر‌ها و معاونین حمل‌ونقل ارتباط بیشتری شکل بگیرد.

حصاری مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز به آخرین وضعیت حمل‌ونقل درون‌شهری پرداخت و گفت: توجه به حوزه حمل‌و‌نقل شهری اولویت کلان شهر‌ها است.

او در ادامه به بررسی مباحث حمل‌ونقل پاک، مباحث مترو و بازسازی آن، اوراق مشارکت شهری و ارائه آمار در این حوزه‌ها پرداخت.

باید به سیاست‌گذاری مشترک برای خرید ناوگان عمومی برسیم

دبیر کل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران گفت: باید به یک سیاستگذاری مشترک برای خرید ناوگان عمومی برسیم.

احسان متولیان، یکی از مهمترین کمیسیون‌های این مجمع را کمیسیون حمل و نقل و ترافیک ذکر و ارتباط نزدیک معاونین حمل و نقل شهرداری‌ها با مردم را دلیل این مهم عنوان کرد..

او گفت: امید است این کمیسیون بتواند گام‌های مطلوبی برای رسیدن به امکانات بهتر در تمام کلانشهر‌ها بردارد.

دبیر کل مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران گفت: یکی از مسائل خوبی که در وزارت کشور اتفاق افتاده، خرید یکپارچه اتوبوس برای شهرداری‌ها است.

متولیان گفت: البته این مهم باید زودتر اتفاق می‌افتاد و امید است امروز هم بتوانیم در این نشست به یک سیاستگذاری مشترک برای خرید ناوگان عمومی برسیم.

او گفت: نزدیک به یکسال از عمر مدیریت جدید شهری گذشته و چشم بهم زدنی این فرصت به اتمام می‌رسد، لذا امسال باید شاهد اتفاقات بزرگی به ویژه در حوزه حمل و نقل با توجه به کاهش شیوع کرونا و افزایش تردد شهروندان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.