سرپرست راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال، طرح بهسازی محور روستایی چشمه شور واقع در بخش مرکزی قم به طول پنج کیلومتر عملیاتی شد.

 محمد معارف‌وند در این زمینه گفت: این محور ضمن آن‌که تنها راه دسترسی اهالی روستاست، معبر تردد به فشارشکن شرکت نفت است و در ۵۰ کیلومتری آزادراه قم- تهران می‌باشد.

سرپرست راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: برای اجرای این طرح بیش از ۱۳ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که از محل اعتبارات عمرانی استان تامین شده است.

معارف وند گفت: بهسازی محور روستایی حسین‌آباد نیزار، در زمره پروژه‌هایی است که طی اردیبهشت‌ماه امسال عملیاتی شد و تا پایان همین ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گفته معارف‌وند، با توجه به فرآیند رو به رشد زیرساخت‌های جامعه روستایی و نقش بی‌بدیل راه‌ها در توسعه و ارتقاء فرهنگ، اقتصاد و دیگر ساختار‌های بنیادی روستاها، طرح صیانت و ارتقاء سطح سرویس در محو‌های روستایی در اولویت اقدامات عمران جاده‌ای قرار دارد.

سرپرست راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم به مشخصات فنی پروژه بهسازی محور روستایی چشمه شور اشاره کرد وگفت: با توجه به زیرساخت‌های آسفالتی محور که اجرای لایه حفاظتی با متریال چیپ سیل را امکان‌پذیر ساخته، نسبت به بهسازی آن با این لایه حفاظتی اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار