نوه ملکه انگلیس با انتقاد از خشونت در فضای مجازی و سوء استفاده از اطلاعات کاربران گفت قصد دارد از فرزندان خود در برابر دنیای آنلاین محافظت کند.

شاهزاده هری، نوه ملکه انگلیس در مراسم راه‌اندازی یک پروژه ایمنی آنلاین برای کودکان گفت امیدوار است فرزندانش هرگز مجبور نباشند دنیای آنلاین را آنطور که الان وجود دارد تجربه کنند. وی همچنین شرکت‌های صاحب امتیاز شبکه‌های اجتماعی را به خاطر کسب «مبالغ غیرقابل تصور» از توجه کاربران مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش دیلی میل، پرنس هری در مراسم راه‌اندازی پروژه حمایت از کودکان در فضای آنلاین، به صورت مجازی حضور پیدا کرد. این پروژه توسط یک بنیاد خیریه بین‌المللی راه‌اندازی شده که در راستای حقوق کودکان و نوجوانان در دنیایی دیجیتال فعالیت می‌کند.

نوه ملکه انگلیس با اشاره به دو فرزند خود گفت قصد دارد از آن‌ها در برابر دنیای آنلاین محافظت کند و خواستار اطلاحات فوری برای محافظت از نوجوانان در فضای مجازی شد.

وی با اشاره به فضای غالب بر شبکه‌های اجتماعی گفت: «من و همسرم به عنوان والدین نگران رشد نسل بعدی در فضایی هستیم که در آن با انسان‌ها به عنوان «مورد» آزمایشگاهی برخورد می‌شود تا شرکت‌ها پولی به دست بیاورند. همینطور نگران رشد فرزندان خود در فضایی هستیم که در آن چیز‌هایی مثل نفرت و آسیب زدن به دیگران عادی شده است».

او گفت ما می‌خواهیم فرزندانمان و همه بچه‌ها احساس کنند که قدرت صحبت کردن دارند. دو فرزند کوچک من هنوز معصوم هستند. بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم می‌توانم آن‌ها را همواره از آسیب‌های آنلاین در آینده دور نگه دارم. اما دارم یاد می‌گیرم این فضا را بهتر بشناسم.  

مگان مارکل، همسر شاهزاده هری هم که قبلا ادعا کرده بود حساب‌های شبکه‌های اجتماعی خود را به خاطر امنیت خودش بسته است، گفت سخنان منفی در فضای مجازی بسیار زیاد و مضر هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
همین الان در انگلیس افرادی به جرم مسخره کردن اسراییل در فضای مجازی در زندان هستند. تازه انگلیس نسبت به کشورهای دیگه اروپایی مثل فرانسه و آلمان آزادی بیشتری داشت. اتحادیه اروپا تصمیم گرفته اپهای معروف چت مثل تلگرام رو وادار کنه جاسوسی از پیامهای مردم رو مستقیم تو خود برنامه بگنجونند تا رمزنگاری اتصال دیگه نتونه چتهای مردم رو از جاسوسی رژیمهای اروپایی ایمن کنه. آمریکا هم دنبال پیاده کردن محدودیتهای وحشتناکی شبیه اتحادیه اروپا و کاملا برخلاف قانون اساسی آمریکاست و اوباما رسما چند هفته پیش این پیشنهاد رو داد. اس.ای.سی آمریکا افتاده دنبال سایها و اپهای و ارزهای مجازی و داره یکی یکی همه رو از بین میبره یا وادار به همکاری با سازمانهای جاسوسی آمریکا می‌کنه. ظاهرا آزادی بیان ادعایی فقط باید تو ایران باشه تا بتونند بچه‌های کوچک و نوجوانان رو به فساد و با خبرهای جعلی و شایعه کشور رو به آشوب بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
خخخخخ
این حرف های مسخره را گذاشتین بگین فضای مجازی بده
همه مسئولین کشور تو فضای مجازی هستن بعد توئیتر و تلگرام را فیلتر میکنند چرا چون برای وی پی ان فروش ها درامد باشه به مردم بگن بده فضای مجازی
واعظان کین جلوه در محراب و منبر میکنند چون به خلوت میرند آن کار دیگر می کنند
مشکلی دارم ز دانشمند مجلس باز پرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
اره راست میکه فضای مجازی ابعاد خیلی تاریکی داره که روح و روان ما بزرگترهارو تخریب میکنه دیگه چه برسه به بچه ها
Iran (Islamic Republic of)
سیپسون مذگان
۰۱:۲۹ ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
میترسه بچه هاش تو مجازی از اختلاس و ظلم های که تو ایران شده با خبر بشه یاد بگیره ،، خوبه که نگران بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
میترسه بچه‌هاش از دوستی عموی فاسدشون با جفری آپشتین مامور موساد با خبر بشند. البته حق داری ندونی و چرت و پرت بگی چون بی.بی.سی جونت این چیزها رو به نادونی مثل تو نمیگنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
ما طرح صیانت رو فقط در مورد کودکان قبول داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
فضای مجازی = سم کشنده کودکان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
شمایی که این خبرو کار کردی لعنت بهت اگه بری واتس اپ و اینستا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۶ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
الان قصدتون از درج این خبر چیه؟ میخواین بگین غربیای لاابالی از فضای مجازی واهمه دارن. دیگه ما که مسلمونیم باید در فضای مجازیو تخته کنیم. درسته؟ این تکنیکا نخ نما شده حاجی
آخرین اخبار