مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمان گفت: پایگاه وقت لاستیک بارز تاکنون ۲۰۰ نفر را از مرگ حتمی در عملیات‌های تخصصی امدادی نجات داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در دیدار با مدیرعامل مجموعه کارخانه لاستیک بارز کرمان بر تداوم و افزایش تعامل همکاری جمعیت هلال احمر و لاستیک بارز تاکید کرد.

به گفته او جمعیت هلال احمر از لحظات اولیه حادثه تا پایان برقراری امنیت و آرامش در منطقه حضور دارد.

فلاح می‌گوید: وظیفه جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های امدادونجات جاده‌ای رهاسازی، انتقال و اسکان است و استان کرمان در رهاسازی آسیب دیدگان حوادث جاده‌ای رتبه اول کشور را دارد.

او گفت: پایگاه امدادونجات جاده‌ای لاستیک بارز در سال ۱۳۹۸ راه اندازی و این پایگاه در طی سه سال گذشته ۵۲۰ حادثه را در محور‌های مواصلاتی کرمان جوپار و کرمان باغین پوشش داده است.

او می‌گوید: پایگاه موقت لاستیک بارز شهرستان کرمان تا کنون ۲۰۰ نفر را در عملیات‌های تخصصی امدادی از مرگ حتمی نجات داده است.

به گفته او دوره‌های آموزشی، مانور‌های امدادونجات، تیم سازی و توانمند سازی پرسنل کارخانه در حوزه امدادونجات، اجرای برنامه‌های بشردوستانه و عام المنفعه از قبیل اهدای خون، کمک در اقدامات پیشگیرانه و مبارزه با کرونا از جمله اهم فعالیت‌های این مرکز است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در طی سال‌های اخیر این بنگاه‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه تامین و تقویت تجهیزات امدادونجات و کمک رسانی به آسیب دیدگان در حوادث؛ جمعیت هلال احمر استان کرمان را همراهی کرده اند.

محمدضیایی مدیرعامل کارخانه لاستیک بارز نیز ضمن قدردانی از خدمات شایسته جمعیت هلال احمر گفت: حس نوع دوستی و همبستگی در آحاد جامعه وجود دارد و ما هم در مجموعه کارخانه لاستیک بارز برای بالابردن ترویج فرهنگ نوع دوستی و ایثار دریغ نمی‌ورزیم.

به گفته او وقتی مدیران ارشد یک مجموعه در راس کار‌های خیرخواهانه و بشردوستانه قرا می‌گیرند، قطعا پرسنل آن مجموعه هم پیرو این خدمات خواهند بود.

او می‌گوید: از ظرفیت کارخانه لاستیک بارز در کمک رسانی به جمعیت هلال احمر علی الخصوص در حوزه حوادث باید بهره برد و ارتقای ارتباطات کارخانه با جمعیت هلال احمر و هم چنین آموزش و توانمندسازی نیرو‌های این مجموعه در حوزه امدادونجات از طریق خانه هلال این کارخانه محقق خواهد شد.

به گفته او: آموزش و تیم سازی پرسنل HSE کارخانه با هدف توانمندسازی آن ها؛ بازوی جمعیت هلال احمر در حوادث خواهند بود.

ضیایی گفت: بارز به تنهایی می‌تواند به واسطه پرسنل، خانواده و اقوام این مرکز به عنوان خانواده بزرگ این مجموعه؛ فرهنگ شهر کرمان را در امر خدمات بشردوستانه و امدادی ارتقا دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار