جلسه هماهنگی کنکور سراسری در کوهبنان با حضور دست اندرکاران کنکور ۱۴۰۱ در سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 حسین سالاری فرماندار کوهبنان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی گفت: بدون شک کنکور بهترین اتفاق زندگی برای هر دانش آموز در طول دوران تحصیل است.

سالاری می‌گوید :قطعا دانش آموزان تمام سال‌های تحصیل به امید موفقیت در آزمون مهم این روز برنامه ریزی کرده اند چرا که بایستی سرنوشت زندگی و آینده خود را با این مهم رقم بزنند.

سالاری گفت: همه دست اندرکاران این رویداد مهم باید مسائل و حواشی برگزاری کنکور از جمله محل برگزاری آزمون سراسری، سیستم سرمایشی، نظم و امنیت را مدنظر قرار دهند تا این آزمون به بهترین شکل ممکن و به دور از هر گونه استرس و اضطراب برگزار شود.

 اکبر جدیدی رئیس دانشگاه پیام نور کوهبنان نیز گفت: طبق دستور العمل سازمان سنجش ، کنکور سراسری در پنج گروه آزمایشی هنر، علوم انسانی، تجربی، ریاضی و زبان در کوهبنان برگزار می‌شود.

جدیدی می‌گوید: ۴۷۵ نفر متقاضی در آزمون سراسری کنکور در کوهبنان ثبت نام شده اند که این آزمون باحساسیت خاص و رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گفته رئیس حوزه برگزاری آزمون کنکور سراسری در کوهبنان، برای هر چه بهتر برگزار شدن آزمون کنکور نیاز به همراهی و همکاری نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، سپاه و بسیج، آموزش و پرورش، ادارات برق، گاز، آب و مخابرات هستیم.

لازم بذکر است که کنکور سراسری هنر در صبح چهار شنبه ۸ تیر، ریاضی و علوم انسانی صبح پنج شنبه ۹ تیر، تجربی صبح جمعه ۱۰ تیر و زبان صبح شنبه ۱۱ تیرماه در دانشگاه پیام نور واحد کوهبنان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار