استاندار قزوین گفت: به طور قطع تا به امروز در دوران مدیریت جدید استان شاهد اعمال نظر غیر کارشناسی و غیرحرفه‌ای مجموعه حاکمیتی بر شبکه بانکی نبوده اید و بعد از این هم نخواهید دید.

محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان گفت: نگاه مجموعه مدیریتی استان به اقدامات و فعالیت شبکه بانکی نگاه یک جانبه و بدون در نظر گرفتن ملاحظات کار تخصصی و حرفه‌ای بانک‌ها نیست و این نگاه را در طول چند ماه گذشته همواره اجرایی کرده ایم.

فعالیت بانک‌های استان را برای حرکت رو به جلو اقتصاد استان ضروری می‌دانیم و در این راه در تأمین نیاز‌های آن‌ها و ایجاد یک بستر امن برای انجام امور کارشناسی و حرفه‌ای نهایت تلاش را انجام خواهیم داد.

 به طور قطع تا به امروز در دوران مدیریت جدید استان شاهد اعمال نظر غیر کارشناسی و غیرحرفه‌ای مجموعه حاکمیتی بر شبکه بانکی نبوده اید و بعد از این هم نخواهید دید.

 توجه به شبکه بانکی به عنوان یکی از محور‌های اصلی توسعه استان به حساب می‌آید و با ایجاد تعاریف مشترک می‌توان با توان بیشتری منافع مردم و اقتصاد استان را تأمین کنیم.

 بر اساس الگو‌های اقتصادی در کشور، اثرگذاری منابع بانکی، تسهیلات بانکی و سود سپرده بانک‌ها بر شاخص‌های توسعه گاهی اوقات با منابع و بودجه‌های دولتی برابری می‌کند که این موضوع نشان دهنده اهمیت اقدامات شبکه بانکی می‌باشد.

 در استان قزوین در عین حال که پیگیر و مطالبه گر تأمین تسهیلات واحد‌های تولیدی هستیم، تأمین منابع بانک‌ها و ایجاد فضایی که فعالیت اقتصادی در بانک‌های استان جریان داشته باشد را در ذهن داریم و با یک نگاه همه جانبه موضوعات را دنبال می‌کنیم.

 برای رسیدن به رشد ۸.۴ درصدی که تعهد استان در سال ۱۴۰۱ می‌باشد باید حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان صورت بگیرد که با همت و همراهی مجموعه‌های اقتصادی استان محقق خواهد شد.

استان قزوین یکی از استان‌های جذاب برای ورود سرمایه گذاران است و به هر میزان که زیرساخت‌های لازم فراهم شود به دلیل ظرفیت‌های بالای استان سرمایه گذاران وارد خواهند شد.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه خیلی از این زیرساخت‌ها در مصوبات سفر رئیس جمهور پیش بینی شده است، اظهار داشت: اقدامات تحولی زیادی در استان قزوین در حال انجام است و شبکه بانکی باید برای تحقق رشد و توسعه استان نهایت همکاری و همراهی را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.