صبح امروز ۲۰ تیرماه اعضای هیات شهدای بیت الحرام مسجد قائم با استاندار کرمان دیدار و در رابطه با مسائل مورد نظر به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در این دیدار مساجد را پایگاه‌های مهم و اثرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی، ایجاد اشتغال و حل و فصل مشکلات اقتصادی دانست و گفت: حضور جوانان و نقش کلیدی آنان در هیات‌ها برای کسی پوشیده نیست لذا ایجاد بستر مناسب جهت حضور جوانان در مساجد امری مهم است.

فداکار گفت: با توجه به ضرورت‌ مقابله با رویکرد دشمنان در القای شبهات، کانون‌های مساجد برای کار کردن در این زمینه نیازمند تجهیزات و برگزاری دوره‌های قوی هستند.

او گفت: می‌توان از ظرفیت کانون‌های مساجد به عنوان پایگاه‌هایی برای تقویت فرهنگی استان استفاده کرد و استانداری کرمان نیز تا جایی که بتوانید از برنامه‌های مساجد حمایت خواهد کرد.

در این دیدار اعضای هیات شهدای بیت الحرام مسجد قائم در مورد طرح‌های این مسجد برای پیاده روی روز عید غدیر گزارشی ارائه و با بیان اینکه این فعالیت‌ها خودجوش هستند و قدرت مالی هیات‌ها محدود است، خطاب به استاندار کرمان گفت: دست کانون‌های مساجد را بگیرید و انتظار داریم با یک دید وسیعی نسبت به مسائل فرهنگی و مساجد در دولت جدید نگاه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار