مدیر پروژه واکسن نورا گفت: فقط یک واکسن نمی‌تواند نیاز کل کشور را تامین کند. بخش های دیگر که توان تولید واکسن را داشتند وارد عرصه شدند تا نیاز کشور را تامین کنند.

جعفر امامی گفت:نورا واکسنی نوترکیب و پروتئینی است، ۵ میلیون دوز واکسن تولید شده است که ۳ میلیون دوز آن تحویل وزارتخانه شده که در تمام مراکز تجمیعی واکسیناسیون نیز توزیع شده است.

او گفت: در حال حاضر وزارت بهداشت اعلام کرده است که مردم دوز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند به طوری مردم از دوز چهارم به خوبی استقبال کردند و در حال تزریق هستند.

مدیر پروژه واکسن نورا گفت: حجم و میزان تولید صنعتی که باید واکسن های داخلی به آن برسند باید میزان نیاز کشور را تامین کند. دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله با همکاری یک شرکت دانش بنیان که خط تولید واکسن را داشت، سه تا پنج میلیون دوز واکسن را در ماه می توانست تولید کند.

امامی گفت: فقط یک واکسن نمی‌تواند نیاز کل کشور را تامین کند. بخش های دیگر که توان تولید واکسن را داشتند وارد عرصه شدند تا نیاز کشور را تامین کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غفاری
۲۰:۱۷ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام
نسبت واکسن های برکت و پاستو کووک که ما تزریغ کرده بودیم نوبت اول برکت.نوبت دوم برکت نوبت سوم پاستو کووک و نوبت چهارم نورا،
از واکسن نورا راضی نبودیم چون الآن ۱۵ روز است واکسن زدیم همش مریضی وهمش سرما خوردگی داریم خودم و خانواده ام...؟ و داریم داروی سرما خوردگی میخوریم. خوب هم نمی شیم نمیدانم باید چیکار کنم.؟؟؟
آخرین اخبار