مدیر ارزیابی وزارت آموزش وپرورش خبرداد :

٢۴٠٠ درخواست در اولین روز فعالیت میز ارتباط مردمی

٢۴٠٠ درخواست در اولین روز از فعالیت میز خدمت مردمی در سفر ریاست جمهور به استان کرمان در جیرفت دریافت و مورد بررسی قرار گرفت.

سید مجتبی هاشمی مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش خبر داد:٢۴٠٠ درخواست مردمی در اولین روز از فعالیت میز خدمت مردمی در شهرستان جیرفت، سفر ریاست جمهور به استان کرمان دریافت و مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده تام الاختیار وزیر در اولین روز فعالیت میز خدمت مردمی در شهرستان جیرفت از دریافت و بررسی ٢۴٠٠ درخواست مردمی خبر داد و گفت: ٧٠٠ درخواست مردمی تا کنون ثبت سامانه سامد شده است.

سید مجتبی هاشمی هدف از تشکیل میز خدمت را پاسخ به سوالات مراجعین در حوزه آموزش و پرورش در حاشیه سفر رئیس جمهور به استان‌ها دانست.

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در شهرستان جیرفت، اظهار داشت: در اولین روز پاسخگوی به درخواست‌های مردم در میز خدمت در شهرستان جیرفت بیش از ٢۴٠٠ نفر مراجعه کننده داشتیم که مشکلات و درخواست‌های آن‌ها به صورت حضوری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

هاشمی افزود: تمامی درخواست‌های مراجعه کنندگان میز خدمت مردمی سی و یکمین سفر استان ریاست جمهوری به استان کرمان در سامانه سامد ثبت و مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه بررسی درخواست و شکایات مطرح شده به اطلاع ذی‌نفعان خواهد رسید.

مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مردم، ولی نعمت ما مسولان هستند، اظهار کرد: پاسخ به مطالبات مردمی از اهداف تشکیل میز خدمت در سفر رئیس جمهور به استان‌ها است که ما بخش مربوط به آموزش و پرورش را با جدیت پیگیری می‌کنیم .

نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در میز خدمت مردمی شهرستان جیرفت سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، افزود: ملاقات حضوری در شهرستان جیرفت با استقبال گرم مردم صورت گرفت.

بر پایه این گزارش " سید مجتبی هاشمی " مدیر کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت به همراه پریمی، مدیر کل دفتر هماهنگی هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری، احمدرضا مهاجری نژاد مشاور معاون حقوقی و امور مجلس وزیر، در روز جمعه ٢۱ مرداد ماه ١۴٠١ از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ پاسخگوی مراجعین در حوزه آموزش و پرورش خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار