افزایش ۳۰ درصدی کرایه سرویس مدارس خراسان رضوی

طبق مصوبه شورای شهر، کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید حدود ۳۰ درصد افزایش یافت.

طبق مصوبه جلسه دیروز شورای شهر، کرایه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید حدود ۳۰ درصد افزایش یافت؛ بر اساس این مصوبه، کرایه خالص راننده به ازای مسافت برای پراید و مشابه بسته به مسافت از ۲۶۱ تا ۶۵۴ هزار تومان، برای سمند و مشابه از ۳۰۹ تا ۷۹۸ هزار تومان، برای ون از ۲۲۲ تا ۵۴۹ هزار تومان و برای مینی‌بوس و اتوبوس از ۲۱۱ تا ۴۷۴ هزار تومان تعیین شد.

همچنین کرایه ثابت خطوط مبادی ورودی به محدوده حرم مطهر در سال ۱۴۰۱ تصویب شد که طبق آن کرایه از فرودگاه به محدوده حرم مطهر با خودرو‌های کلاس یک سدان، کلاس دو سدان و ون برلیانس به ترتیب ۷۰ هزار، ۶۰ هزار و ۱۵۵ هزار تومان تعیین شد.

کرایه تاکسی از راه آهن به محدوده حرم مطهر رضوی با خودرو‌های کلاس یک سدان، کلاس دو سدان و ون نارون به ترتیب ۳۷ هزار، ۳۰ هزار و ۶۵ هزار تومان و کرایه از پایانه مسافربری با کلاس یک سدان، کلاس دو سدان و ون نارون به ترتیب ۴۳ هزار، ۳۵ هزار و ۷۵ هزار تومان تعیین شد.

همچنین یکی دیگر از مصوبه‌های این جلسه شورا، نام گذاری برخی معابر به نام شهدای گران قدر بود که بر اساس آن معابر شهید رستگارمقدم۴، شهید درخشانی۶، یدالله ۱۸، انتهای خیابان علامه طباطبایی، شهیدرستمی ۵۰، حجاب۴۲ و ۵۰ نیز با حفظ شماره به ترتیب به نام شهید محسن اخوانی، شهید محمود رضا صوابی، شهیدان هوشمند حسینی (سید رضا و سید مرتضی)، شهید محمد باقر لعلی چشمه ایلخی، شهیدان بحرینی (حمید رضا، عبدالرسول، عبدالوهاب و عبدالزهرا)، شهید سید جواد پاینده و شهید صادق اشرفیان مقدم نام گذاری شد.

موحدیان رئیس شورای شهر مشهد گفت: شورا ۱۰ میلیارد تومان در مناطق محروم به شورای اجتماعی محلات اختصاص داد و تصمیم گیری راجع به آن را بر عهده این شورا گذاشت، متعهد هستیم که تمام پروژه‌های مدنظر این دوستان را امسال به پایان برسانیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
چه خبره 30 درصد مگه حقوق ها هم 30 درصد افزایش داشته؟
آخرین اخبار