دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین گفت: هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» برگزار می‌شود.

سید محمد ابوترابی دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین گفت: هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین با عنوان «سرود سرخ سپیدار» و با انتشار فراخوان و دعوت از هنرمندان و شاعران حوزه دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

سید ابوترابی افزود: این جشنواره با عنوان «سرود سرخ سپیدار» و بیست و چهارمین کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با هدف بزرگداشت یاد شهیدان و رشادت‌های هشت سالۀ رزمندگان اسلام توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در هفت بخش عمومی، دفاع مقدس و شعر بین‌المللی اسلامی، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، و شعر دفاع مقدس و زنان برگزار می‌شود.

سید ابوترابی ادامه داد: اشعار رسیده توسط هیات داوران استانی جشنواره بررسی می‌شود و از برگزیدگان در سطح استانی تجلیل به عمل خواهد آمد.

دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس قزوین گفت: آثار برتر برای رقابت به دبیرخانۀ بیست و چهارمین کنگرۀ سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت که در دی ماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی و به برگزیدگان کشوری نیز جوایز ارزنده‌ای اعطا می‌شود.

ابوترابی ادامه داد: شاعران علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند اشعار خود را در قالب‌های سنتی، نو، آزاد، سپید و نیمایی تا تاریخ ۳۱ شهریور از طریق پیام رسان واتساپ به شمارۀ ۰۹۱۹۳۸۳۹۱۷۳ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار