نمایشگاه جامع و بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری و صنعت گلخانه سازی در شهرکرد برگزار می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پنجمین نمایشگاه جامع و بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، نهاده‌ها و سیستم‌های نوین آبیاری و صنعت گلخانه سازی، از ۱ الی ۴ آذرماه ۱۴۰۱ در محل دایمی نمایشگاه بین المللی استان برپا خواهد شد.

حسین برزگر افزود: در این نمایشگاه ۶۵ شرکت و مجموعه دانش بنیان محصولات خود را در معرض دید قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم و بویژه کشاورزان استان رایگان خواهد بود افزود: در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی ترویجی برای کشاورزان همراه با اعطای گواهینامه معتبر آموزشی نیز برگزار خواهد شد.

برزگر با بیان اینکه، نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و صنعت گلخانه سازی نقش ارزنده و مهمی در تبادل اطلاعات فنی- بازرگانی و آشنائی صاحبان صنایع و پژوهشگران دارد گفت: در این نمایشگاه دست اندرکاران با آخرین دستاورد‌های صنعتی و فن آوری روز جهان و تاثیر بی نظیر آن بر رشد و توسعه کشاورزی و اقتصادی کشور و استان تاکید خواهند کرد.

وی اظهار داشت: بی تردید توسعه بخش کشاورزی با تمامی ویژگی‌ها و پیچیدگی‌های مترتب به آن فرآیندی نیست که در کوتاه مدت و بدون تدوین و اجرای برنامه‌های اصولی و صحیح محقق شود.


بیشتر بخوانید


برزگر بیان کرد: توسعه کشاورزی حکایت از ایجاد تغییرات در بخش کشاورزی می‌کند و ایجاد این تغییرات مستلزم به وجود آوردن شرایطی مناسب برای وقوع آن است تا در نتیجه آن، فرصت‌های مناسب در اختیار کشاورزان قرار گیرد که ایجاد تعدیلاتی درساخت‌های اقتصادی و اجتماعی جامعه، پی افکندن زیر بنا‌های فیزیکی مناسب، به وجود آوردن و تاسیس زیر بنا‌های اجتماعی لازم برای تقویت کشاورزی و تعیین قیمت‌های مناسب جهت محصولات کشاورزی از جمله این شرایط است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، تجهیزات و ادوات کشاورزی، نهاده‌ها، سیستم‌های نوین آبیاری و صنعت گلخانه سازی به مهم‎ترین بخش‌های کشاورزی نظیرتامین مواد خام و اولیه مورد نیاز صنایع بالادستی، تامین نهاده‎هایی مانند نیروی کار، مصرف تولیدات سایر بخش‏های صنعتی از قبیل کود‌ها و سموم شیمیایی و ماشین‌آلات کشاورزی، ارزآوری برای استان و تامین مالی سایر بخش‎های زیربنایی خواهد پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۱
سلام با عرض ادب . چه فایده وقتی که هیچ گونه کمک و همیاری به کشاورز نمیدن .بنده خود کشاورزم بخاطر نداشتن تراکتور هنوز کشت پاییزه کاشت نکردم کود شیمایی که نیست وقتی هم که هست ازما بهتران در اولویتن سمها که تقلبی شدن ووووووو..... حالا هی الکی بودجه را خرج نمایشگاهی کنید که کشاورز توان خرید دستگاهی را نداره
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۱:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۱
سرعتهای پیشرفت استان را با مکانیزاسیون و روشهای نوین و بروز و دانش بنیان صدها برابر کنیم و تین سرعت و شتاب رسیدن به پیشرفت و شکوفایی و بالندگی و رشد استان کوتاه و کوتاهتر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
استان چهارمحال و بختیاری میتواند قطب بزرگ تولید و کارخانجات تولیدی ماشین الات کشاورزی و سیستمهای نوین آبیاری و گلخانه ،صنایع تبدیلی و سیلو و سردخانه و بسته بندی و صنایع فراوری در کشور باشد
آخرین اخبار