توکلی گفت: در کوهبنان ۱۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل داشتیم که سه نفر به مدرسه بازگشتند، باید زمینه تحصیل و آموزش ۱۱ نفر دیگر فراهم شود.

جلسه شورای آموزش و پرورش کوهبنان با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس دفتر نماینده مردم کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده انتظامی، شهردار و سایر اعضا در محل سالن کنفرانس آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان گفت: بایستی دستورات خداوند و فرامین نبی مکرم اسلام و اهلبیت را اجرا کنیم تا جز رستگاران عالم باشیم لذا باید همیشه ذکر و یاد خدا را بر لب داشته باشیم.

او خاطر نشان کرد: همواره به فکر دانش و علم آموزی باشیم تا معرفت ما به خدا افزون‌تر شود در حالی که ما در جنگ ترکیبی دشمن علیه علم و دانش قرار داریم لذا همواره جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری را مد نظر قرار دهیم و خدمات نظام اسلامی را بیان کنیم.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: بایستی فرمایشات مقام معظم رهبری را سرلوحه زندگی خویش قرار دهیم و اطاعت از، ولی امر مسلمبن جهان را سرلوحه کار‌های خویش بدانیم تا شاهد عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی باشیم.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: در قران کریم بر تعلیم و تربیت سفارش موکد شده و دین مبین اسلام بر فراگیری علم تاکید نموده است.


او خاطر نشان کرد: دشمنان که از همه جا درمانده شدند در صدد برآمدند با بهره جستن از فضای مجازی جوانان و نوجوانان خصوصا دانش آموزان را هدف قرار دهند.

فرماندار کوهبنان ادامه داد: در حال حاضر توجه به معارف اصیل اسلامی، توجه به منویات مقام معظم رهبری و جهاد تبیین مهمترین سد در برابر دشمنان و بدخواهان خواهد بود.

او یادآور شد: دانش آموزان کوهبنانی از نظر استعداد سرآمد هستند که کسب رتبه‌های برتر علمی، آموزشی، فرهنگی، هنری و.. در سطح استان و کشور گویای این حقیقت است.

توکلی بیان داشت: برای ارتقای سطح علمی و آموزشی دانش آموزان کوهبنان برگزاری کلاس‌های کنکور و تست زنی در دستور کار قرار گرفته و کلاس‌ها در حال برگزاری است.

او تاکید کرد: در صدد هستیم تا با برنامه ریزی زمینه شناسایی و شکوفایی استعداد‌های نهفته دانش آموزان را رقم بزنیم تا شاهد کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری باشیم.

فرماندار کوهبنان گفت: باید از خدمات شبانه روزی مدیر و پرسنل آموزش و پرورش کوهبنان که در راستای گسترش علم و فرهنگ تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر نمود.

او خاطر نشان کرد: جای خوشحالی است که مرکز مشاوره در کوهبنان فعالیت خود را شروع کرده که جا دارد جلسات انجمن اولیا و مربیان با حضور مشاورین پر رنگ‌تر برگزار شود.

توکلی ابراز داشت: در کوهبنان ۱۴ دانش آموز بازمانده از تحصیل داشتیم که سه نفر به مدرسه بازگشتند که زمینه تحصیل و آموزش مابقی باید فراهم شود.

او بیان داشت: باید سند تحول بنیادین برای روستا‌ها و دانش آموزان این مناطق تبیین شود ببینیم تا سال ۱۴۰۴ چه کار‌هایی می‌توانیم برای ارتقای آنان انجام دهیم.

فرماندار کوهبنان افزود: باید حجاب را برای دانش آموزان درون سازی کنیم تا دانش آموزان به رعایت حجاب و عفاف عشق بورزند و با علاقه این واجب اسلامی را رعایت کنند.

در ادامه احمد معصومی گفت: کلاس کنکور ویژه دانش آموزان دور دوم در دبیرستان شهید باهنر در حال برگزاری است که با استقبال بسیار خوب دانش آموزان و خانواده‌ها مواجه شده است.

مدیر آموزش و‌پرورش کوهبنان خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در راستای ارتقای فرهنگ‌شهرستان هست که تجهیز کتابخانه مدارس، برگزاری کلاس‌های فوق برنامه، برگزاری کلاس‌های کنکور و تست زنی، برگزاری مسابقات قران، معارف اسلامی، فرهنگی و هنری و... در همین راستا هست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار