یک رسانه صهیونیستی با ورود به بزرگ‌ترین محفل فراماسون‌های صهیونیست در حیفا گزارشی تصویری از این محفل منتشر کرد.

رسانه‌ای صهیونیست  با اعلام ورود به بزرگ‌ترین محفل فراماسون‌های صهیونیست در حیفا گزارشی تصویری از این محفل منتشر کرد.

شبکه صهیونیستی «i۲۴» در گزارش خود با «سلیمان سالم» که ساکن شمال حیفا است و پیشتر رئیس بزرگ‌ترین محفل فراماسون‌های صهیونیست بوده، دیدار کرده است. بر اساس این گزارش، همچنان درباره بسیاری از آداب و رسوم و نماد‌های فراماسونری بحث‌های بسیاری برپاست و هنوز این گروه حاضر نیست مسائل داخلی خود را علنی کند.

خبرنگار این رسانه عبری در خصوص این بازدید خود گفت: وارد یک اتاق کوچک که «مسئولان محفل تمایلی به نشان دادن آن نداشتند» شده که اتاقی با نور کم و یک صندلی و آینه با پرده‌ای که نقش‌ونگار‌های عجیبی برای آن دیده می‌شد بوده است و مسئولان محفل گفته‌اند که این اتاقی است که عضو تازه‌وارد در آن حاضر می‌شود.

در این گزارش آمده که در محفل برخی نماد‌های مهم از جمله پرچم رژیم صهیونیستی، تصویر هیکل سلیمان، لوح‌های ده فرمان نیز دیده شده هرچند فراماسون‌ها همیشه ادعا می‌کنند که هیچ ارتباطی با دین و صهیونیسم ندارند.

شایان ذکر است فراماسونری تشکیلات و شبکه‌ای درهم تنیده از افراد و شخصیت‌ها که بیش از ۹۲۰ سال قبل در سال ۱۰۹۳ میلادی با اهداف اولیه صنفی و اقتصادی در فرانسه متولد شد اما سال‌ها بعد توسط اسکاتلندی‌ها و بریتانیایی‌ها از کارکرد اقتصادی و صنفی خارج شد و به تشکیلاتی سیاسی، مرموز و مخفی با کارکرد چند وجهی مبدل شد تا اهداف استعمار پیر با رسوخ در فکر و روان عوامل و نیروهای نفوذی خود در ساختار قدرت در کشورهای استعمارپذیر با کمترین مقاومت، مخالفت یا خونریزی هموار شود.

لژها و شعب ماسون‌ها به ابزار و وسیله‌ای برای نفوذ و تلسط هر چه بیشتر و به وجود آوردن بسترها و زمینه‌های فکری و اجرایی تأمین اهداف استعماری کشورهای استعمارگر به ویژه سیاستمداران و دولتمردان انگلیسی در کشورهای مسلمان که از منابع سرشار خدادادی برخوردار هستند، تبدیل شدند.

پرچم رژیم صهیونیستی در محفل فراماسون ها

عضو محفل فراماسون ها

اعضای فراماسون ها

نماد فراماسون ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
عاشق این گونیا و پرگارم که وسطش G یا God نوشته شده، معمار عالم هستی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۱
دنیا روگذاشته سرکار این تشکیلات نفرت انگیز
آخرین اخبار