طرح ملی نذر آب ۵ با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور و جمعی از مسئولین استانی در شهرستان سربیشه افتتاح شد.

سلیمی در حاشیه اجرای طرح ملی نذر آب در شهرستان سربیشه، گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های جمعیت هلال احمر نهادینه کردن فعالیت‌های خیرخواهانه و مشارکت در امور جامعه است و امیدواریم با استفاده از این ظرفیت‌ها بتوانیم به نیاز‌های بشری پاسخ دهیم.

او با اشاره به اینکه اجرای طرح ملی نذر آب برای پنجمین سال متوالی در سطح ۵۰۰ روستای کشور هدف گذاری شده است، افزود: این طرح به منظور آبرسانی پایدار و ارتقای سطح سلامت آب شرب در مناطق کمتر برخوردار اجرا می‌شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه با مشارکت خیرین و داوطلبان استان خراسان رضوی آبرسانی دو روستا در شهرستان سربیشه در حال اتمام است، بیان کرد: در راستای اجرای طرح علاوه بر رفع مشکلات آبی، بسته‌های غذایی و بهداشتی میان خانواده‌های کم‌برخوردار منطقه توزیع می‌شود.

سلیمی با اشاره به اینکه به منظور اجرای طرح ملی نذر آب تیم کاروان سلامت متشکل از پزشکان و متخصصان داوطلب به مناطق محروم اعزام می‌شوند، عنوان کرد: این تیم‌ها خدمات و ویزیت رایگان به ساکنین منطقه ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.