کرمان معطر به عطر ۳ شهید شد

سرهنگ مهدوی فرد با اشاره به اینکه طی ایام شهادت حضرت زهرا (س) کرمان میزبان ۱۱ شهید گمنام خواهد بود، گفت: امروز ۳ وارد استان کرمان شدند.

سرهنگ پاسدار محمود مهدوی فرد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: طی ایام شهادت حضرت فاطمه (س) قدم ۱۱ شهید گمنام و خوشنام سر فراز دفاع مقدس، استان کرمان را متبرک خواهد کرد.  

او تصریح کرد: امروز ۳ شهید گمنام از شهرستان بم، نرماشیر و جیرفت وارد استان کرمان شدند و قرار است بقیه شهدا از روز شنبه وارد استان کرمان شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان بیان داشت: این شهدا در روز سه شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) همزمان با سراسر کشور تشییع و تدفین خواهند شد.

 ۲ شهید گمنام دفاع مقدس، صبح امروز در فرودگاه بم مورد استقبال مردم قرار گرفتند.

سرهنگ‌بدر آبادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت: شرق استان کرمان امروز میزبان ۲ تن از شهدا‌ی گمنام دوران دفاع مقدس می‌باشد که قرار است یک شهید در شهرستان نرماشیر و یک شهید هم در شهرستان بم تشییع شوند.  

تشییع شهید گمنام در بم

او افزود: شهید گمنام در بم تا شهادت حضرت زهرا (س) میهمان ویژه مردم این شهرستان است و همزمان با روز شهادت حضرت زهرا (س) در ۶ دی ماه در روستای قطب به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ بدر آبادی با بیان اینکه برنامه ریزی شده است تا ۶ دی ماه، برنامه‌های فرهنگی مختلفی با حضور این شهید و با حضور هیئت‌های مذهبی و مردم در یک مکان برگزار شود، بیان داشت: قرار است در مدارس یادواره شهدا با حضور این شهیدبرگزار شود.  

تشییع شهید گمنام در بم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار