مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: جاده‌های جنوب کرمان باز و تردد در کلیه محور‌ها به صورت روان جریان دارد.

مجتبی محمودی گفت: با تلاش کارکنان مجموعه راهداری در ۴۸ ساعت گذشته، علی رغم بارش باران و برف در حوزه راه های جنوب کرمان، هیچ گونه راه مسدودی وجود ندارد.

او از فعال بودن ۸ تیم راهداری در قالب ۸۰ نفر نیروی راهدار در مجموعه راه های جنوب کرمان خبر داد و افزود: تا پایان دیشب با توجه به بارش برف در گردنه های برفگیر، کار عملیات برف روبی در سطح جاده های برفگیر با دستگاه های راهداری انجام شد و هیچ جاده مسدودی نداریم. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان بیان داشت: در برخی از جاده های روستایی جنوب کرمان به علت بارش باران، برخی نقاط دچار آببردگی شده اند که از صبح امروز به همت عوامل راهداری و دستگاه های راهداری، این تخریب ها در حال رفع نقص است.

او  تصریح کرد: هم اکنون در برخی از جاده های جنوب کرمان با توجه به گزارش گشت های راهداری و دوربین های نظارت تصویری، شاهد پدیده مه و کاهش دید افقی هستیم.

محمودی از رانندگان خواست به علت کاهش دید افقی، جوانب احتیاط را رعایت و از سالم بودن چراغ ها برای ورود به این مناطق اطمینان حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار