یکی از نمایندگان پارلمان رژیم صهیونیستی درخواست کرد هر فلسطینی که در عملیات علیه این رژیم شرکت می‌کند اعدام شود.

یکی از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی خواستار اعدام آن دسته از فلسطینیانی شد که در عملیات ضد صهیونیستی مشارکت دارند.

به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، حانوخ میلیویتسکی، عضو حزب لیکود در سخنان خود تاکید کرد: باید به روندی که در لغو تابعیت و آزار و اذیت مهاجمان، خانواده‌ها و نزدیکانشان در پیش گرفته ایم ادامه دهیم.

این نماینده کنست در اقدامی هماهنگ با سیاست‌های بن غفیر وزیر امنیت داخلی راستگرا، در نشست اعضای یکی از کمیسیون‌های کنست، با انتقاد تند علیه فلسطینیان مقیم اراضی ۱۹۴۸، خواستار اجرای مجازات اعدام و لغو تابعیت عوامل اجرایی عملیات هجومی و حتی در صورت لزوم انتقام از خانواده‌های متهمان شد و افزود: قاتلان یهود را بر قاتلان عرب ترجیح می‌دهم.

میلیویستکی از حمایت راستگرایان که بخش اساسی کابینه جدید را در اختیار دارند بهره می‌برد، یکی از این راستگرایان لیمورسون هارمیلیک است خواستار آن شد تا هر فلسطینی که در مرگ صهیونیست‌ها مشارکت دارند اعدام شود، اما اگر یک صهیونیست، یک فرد عرب را کشت باید به حبس ابد محکوم شود.

ایتمار بن غفیر از زمان تصدی وزارت امنیت در کابینه جدید، تدابیری را برای محدود کردن اعراب مقیم اراضی ۱۹۴۸ اتخاذ کرده است. ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی، ممنوعیت برپایی خیمه‌ها جهت شادمانی برای آزادی اسرا، مقابله با مراسم استقبال از اسرای آزاد شده، و بازداشت کسانی که شعار‌های تنش زا سر می‌دهند، از جمله این تدابیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار