مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: هفت هزار و ۶۶۳ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش کمک‌های این نهاد بوده و همچنین حامیان مالی نیکوکار از آنان حمایت می‌کنند.

ناصر ظاهری مدیرکل کمیته امداد قزوین در دیدار با حامیان ایتام گفت: ایتام و محسنین قزوین ۳۰ هزار و ۸۶۷ حامی دارند که با کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود ماهانه به این افراد کمک می‌کنند.

این مسوول گفت: حامیان ایتام و محسنین امسال حدود ۳۵ میلیارد تومان به ۶ هزار و ۳۲۸ فرزند محسنین (کودکانی که پدر و مادرشان از یکدیگر جدا شده و تحت سرپرستی مادرشان هستند و یا آن که پدرشان در قید حیات است، اما به دلیل بیماری قادر به تامین معاش خانواده نیست) و یک هزار و ۲۸۱ فرزند یتیم کمک کرده اند.

وی یاد آور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اهدا کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین همچنین گفت: ۱۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان صدقه تاکنون از صندوق‌های صدقات در استان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: این میزان کمک نقدی خیران از ۱۱۶ هزار و ۵۷۴ صندوق صدقه در شهر‌ها و روستا‌های استان قزوین جمع آوری شده است.

این مسوول اظهار داشت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای فعالیت‌های خود توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری است تا این فرایند به ارتقای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان منجر شود.

ظاهری تصریح کرد: در این رویکرد استفاده از ظرفیت‌های مختلف مردمی برای کمک به ارتقای معیشت محرومان و رفع مشکلات آن‌ها مدنظر است که در قالب طرح‌های مختلف اجرایی می‌شود.

به گفته این مسوول طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان در سطح استان برای کمک به نیازمندان و محرومان جمع آوری شده که از این میزان بیش از ۷۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در ۱۷۸ مرکز نیکوکاری بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار