مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: زنگ انقلاب در صبح ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان ضمن تشریح برنامه‌های آموزش و پرورش استان در ایام الله دهه مبارک فجر گفت: زنگ انقلاب در صبح ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ در ۶ هزار و ۲۰ مدرسه استان کرمان نواخته می‌شود.

رضا رضایی گفت: مراسم نواختن زنگ انقلاب اسلامی به صورت نمادین با حضور مسئولان استانی در دبستان دخترانه شاهد ناحیه دو کرمان نواخته می‌شود.

او افزود: دیدار با خانواده شهدای فرهنگی از دیگر برنامه‌های ۱۲ بهمن، اولین روز دهه فجر و سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای کرمان توسط فرهنگیان و دانش آموزان سراسر استان از برنامه‌های پیش بینی شده در ۱۳ بهمن و نشست هم اندیشی اجرایی سازی سند تحول بنیادین در مدارس استان با حضور جمعی از معلمان و استادان برجسته نظام تعلیم و تربیت کشور از برنامه‌های ۱۴ بهمن است.

رضایی گفت: دیدار با فرهنگیان نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۱۵ بهمن و افتتاح و بهره برداری از مدارس روستای علی آباد و بلوک در شهرستان جیرفت در روز ۱۶ بهمن برنامه ریزی شده است.

او گفت: در روز ۱۷ بهمن مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در شهر راین به بهره برداری می‌رسد و در روز ۱۸ بهمن جشن تکلیف ویژه ۴۰۰۰ دانش آموز دختر در مصلی امام علی کرمان و جشن انقلاب با حضور فرهنگیان و خانواده آن‌ها در تالار دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سه مدرسه در شهرستان بافت در روز ۱۹ بهمن افتتاح و کلنگ زنی می‌شود و در روز ۲۰ بهمن دیدار با فرهنگیان نقش آفرین در پیروزی انقلاب اسلامی پیش بینی شده است.

رضایی ضمن دعوت از همه فرهنگیان شریف و دانش آموزان استان به منظور حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور پررنگ فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که قطعا مثل همیشه شاهد حضور حماسی و انقلابی و پرشور همه اقشار مردم خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار