اتصال در پست فوق توزیع باعث خاموشی برق مهاباد شد

مدیر توزیع برق مهاباد گفت: اتصال در پست فوق توزیع برق باعث خاموشی گسترده در مناطق مختلف این شهر شده است.

جلال زایر مدیر توزیع برق مهاباد با بیان اینکه خاموشی در محلات به مدت ۶ تا ۸ ساعت طول کشیده، گفت: این اتصال باعث شده که صبح دیروز قطعی برق در مناطق مختلف شهر مهاباد روی دهد.

وی از همکاری و همراهی شهروندان با ماموران اداره برق تا برقراری جریان برق در این شهر قدردانی کرد و  اضافه کرد: تنها شماره تماس برای پاسخگویی در توزیع برق مهاباد مانند سایر شهرستان‌ها شماره گویای ۱۲۱ است و مکالمات مشترکان در این سامانه ضبط خواهد شد و کد رهگیری برای افراد صادر می‌شود.

قطع شدن برق در مهاباد باعث بروز برخی مشکلات برای مردم از جمله تعطیلی واحد‌های نانوایی و با توجه به گستردگی قطع برق در چهارراه‌ها و تقاطع‌ها و چراغ‌های راهنمایی و رانندگی خاموش شده و ترافیک ایجاد کرده و توزیع گاز CNG و بنزین نیز در جایگاه‌های سوخت نیز دچار مشکل شده است.

آبان ماه امسال نیز ورود یک حیوان خانگی (گربه) به داخل پست ۱۳۲ بار شرکت برق این شهرستان، جریان برق پنج محله این شهر را قطع کرده بود.

توزیع برق مهاباد در مجموع ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ مشترک برق دارد که از این تعداد ۷۸ هزار مشترک شهری و مابقی مشترک برق روستای هستند و شبکه برق این شهرستان یک هزار و ۸۷۰ کیلومتر خط ۲۰ کیلو ولت و ۷۵۰ کیلومتر خط فشار ضعیف دارد.

مهاباد با ۲۶۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.