معاون وزیر علوم تحقیقات گفت: چهار برنامه شرکت در مسابقات یونیورسیاد چین در سال ۱۴۰۲و برگزاری المپیاد ملی دانشجویان کشور اجرا خواهد شد.

هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری در نشست هیات رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی در دانشگاه فردوسی مشهد گفت: درخواست برگزاری و میزبانی بازی‌های کشورهای اسلامی در ایران به هیات دولت ارسال شده و به محض تصویب اجرا خواهد شد.

توسعه فضاهای ورزشی دانشگاه فردوسی

احد ضابط رئیس دانشگاه فردوسی نیز در این نشست گفت: در تلاش هستیم فضاهای ورزشی دانشگاه فردوسی به نحوی توسعه یابد تا میزبان مسابقات ورزشی در سطح بین‌المللی باشیم.

او افزود: یک طرح به منظور ایجاد مجموعه ورزشی و فرهنگی برای بهره‌مندی جامعه دانشگاهی خراسان رضوی نیز در دستور کار است که در حال بررسی آن هستیم.

در بین هیأتهای استانی ورزشی جزء بهترین‌ها هستیم

هادی بشیریان رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی کشور نیز در این نشست گفت: ما مدعی هستیم در بین هیأتهای استانی ورزشی جزء بهترین‌ها هستیم چرا که دانشگاه‌های ما در حوزه منابع انسانی، فضاهای ورزشی و چهره‌های شاخص علمی منحصر به فرد هستند.

او افزود: خوشبختانه هیات‌های دانشگاهی استانی توانسته‌اند جایگاه اصلی خودشان را در بین هیات‌های استانی پیدا کنند به طوری که اکنون در تمامی تصمیم‌گیری‌ها نقش دارند.

رئیس فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی کشور ادامه داد: هیات‌های دانشگاهی استانی با اصلاحات و هماهنگی انجام شده اکنون در برنامه‌های ورزشی استانهاحضور فعال و نقش پررنگ دارند و به طور قطع این فعالیت ها به نفع ورزش کشور خواهد بود.

بشیریان بیان کرد: پیگیر راه‌اندازی بخش آموزش فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی کشور نیز هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.