درپی شهادت خضر عدنان در زندان رژیم صهیونیستی، گروه‌های مقاومت چندین موشک را به سمت شهرک‌نشین‌های صهیونیستی شلیک کردند.

در ادامه تحولات امروز فلسطین درپی شهادت «شیخ خضر عدنان» در زندان رژیم صهیونیستی و واکنش گروه‌های مقاومت به این جنایت، چندین فروند موشک به سمت شهرک‌نشین‌های مجاور نوار غزه شلیک شد.

به دنبال شلیک این راکت‌ها صدای آژیر هشدار در شهرک‌های «سدیروت»، «ونیر عام»، «ایویم» و «کیسوویم» به صدا در آمدند. خبرنگار الجزیره در فلسطین گزارش داد گروه‌های مقاومت شلیک راکت به سمت شهرک‌های هم مرز با غزه را از سر گرفتند.

از طرف دیگر، خبرگزاری شهاب فلسطین از شنیده شدن صدای انفجار در مناطق شمال غربی نوار غزه خبر داد. رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که صدا‌های انفجار در نوار غزه ناشی از حملات رژیم صهیونیستی بوده است. ارتش رژیم متجاوز صهیونیستی هم اعلام کرد مناطقی در نوار غزه را بمباران کرده است.

صبح دیروز (سه‌شنبه) «شیخ خضر عدنان» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین که پس از بار‌ها بازداشت اداری و غیرقانونی، در زندان رژیم صهیونیستی دست به اعتصاب غذای طولانی‌مدت زده بود، براثر عدم مراقبت‌های پزشکی و وخامت اوضاع جسمانی در زندان به شهادت رسید.

عصر همان روز نیز گروه‌های مقاومت در نوار غزه، در واکنش به این جنایت رژیم اشغالگر، حملات راکتی و موشکی خود به سرزمین‌های اشغالی را شروع کردند.

به همین دلیل «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور بررسی نحوه مقابله با حملات موشکی مقاومت از نوار غزه، با فرماندهان ارتش این رژیم نشست فوری برگزار کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار