برنامه‌ریزی برای استخدام فارغ‌التحصیلان کشاورزی

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: برای جذب فارغ التحصیلان رشته کشاورزی به صورت نقطه‌زنی در اکثرنقاط کشور برنامه ریزی شده است.

آقای میثم لطیفی صبح امروز در حاشیه بازدید از مزرعه موسسه تحقیقاتی بذر و نهال سازمان تات وزارت جهاد کشاورزی گفت: مولفه صبر در کنار تحقیقات لازمه کار کشاورزی است. طبق گفته کارشناسان در برخی شرایط شاهد هستیم که بهره‌ور شدن یک بذر بیش از ۱۲ سال زمان می‌برد.

او افزود: در این راستا کارگروه مشترک بهره‌وری در حوزه کشاورزی در سازمان بهره‌وری تشکیل می‌شود. این کارگروه متشکل از حوزه آب کشاورزی، بذر و کاشت، داشت، برداشت است و به‌منظور افزایش راندمان با همکاری وزارت جهادکشاورزی تشکیل خواهد شد.

لطیفی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم شاهد افزایش بهره‌وری و کیفیت غذایی در سطح جامعه باشیم.

رئیس سازمان امور استخدامی عنوان کرد: در زمینه جذب نیروی انسانی برنامه ریزی انجام شده است و سعی داریم فارغ تحصیل‌های رشته کشاورزی به صورت نقطه زنی در اکثرنقاط کشور جذب شوند.

او اضافه کرد: در حوزه‌های تخصصی همچون کشاورزی نیازمند کیفیت بخشی فرآیند جذب هستیم و در این خصوص برآورد بودجه در دستورکار قرار دارد.

لطیفی گفت: اقدامات تحقیقاتی به‌منظور انجام کارهای پژوهشی اهمیت ویژه دارد. همچنین سعی داریم با انجام برنامه‌ریزی برای جذب نیرو به آزمون استخدامی که یک بار در سال است اکتفا نکنیم و معطل آن نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار