با استفاده از فناورهای نوین و همچنین اجرای طرح ویلایی سازی پروژه های نهضت ملی مسکن به سرعت و با قیمت تمام شده ارزان تر در حال اجرا است

 در حال حاضر این روزها ما شاهد تسریع در تخصیص اراضی مسکن توسط دستگاه های مختلف هستیم، اما هنوز با توجه به آنکه دولت باید ۴ میلیون واحد مسکونی تا پایان دولت در قالب اجرای طرح های نهضت ملی مسکن بسازد. اما اکنون مهم ترین هدف دولت آن است که با تخصیص اراضی به متقاضیان وسازندگان  شاهد تسریع در روند اجرای این پروژه هستیم.

توسعه افقی شهرها و ساخت و اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت یک طبقه و ویلایی خود می تواند زمینه ساز اجرای بهتر و سرعت بخشیدن به این طرح ها شود که در حال حاضر روند اجرای آن در برخی از شهرها از جمله ایوانکی در استان تهران شروع شده و با اجرایی شدن آن به گفته بسیاری از سازندگان ما شاهد خواهیم بود که قیمت تمام شده ساخت مسکن کمتر خواهد شد.

براساس این گزارش حسینی یک کارشناس مسکن به باشگاه خبرنگاران جوان، در این زمینه گفت: با استفاده از فناورهای نوین و خانه های پیش ساخته به صورت یک طبقه و ویلایی علاوه بر کاهش قیمت تمام شده ساخت مسکن ما شاهد آن خواهیم بود که واحدها که حدود ۲۵۰۰ واحد مسکونی در ایوانکی است هم به سرعت اجرایی وظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد.

او گفت: با اجرایی شدن طرح توسعه افقی شهرها در صورت تامین زمین ما شاهد آن خواهیم بود که پروژه های نهضت ملی مسکن به سرعت اجرایی شود  و روند ساخت این پروژه ها هم با قیمت پایین تر و حتی به صورت تدریجی توسط خود متقاضیان وسازندگان ساخته خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار