مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری در بازدید از پارک بانون شهر‌های فرخشهر و کیان گفت: فراهم کردن شرایط مناسب برای تفریح و نشاط اجتماعی بانوان از طریق ساماندهی پارک‌های بانوان در دستور کار قرار دارد.

زهرا حبیبی در این بازدید‌ها گفت: باید در نظر داشت که یکی از اهداف اصلی احداث پارک بانوان افزایش نشاط زنان در جامعه است و از آنجایی که زنان نقش تأثیرگذاری را در کانون خانواده و جامعه ایفا می‌کنند بنابراین اتخاذ تدابیر لازم برای افزایش نشاط آن‌ها امری ضروری می‌باشد از این رو انتظار می‌رود با احداث پارک‌های بانوان شاهد افزایش نشاط بانوان باشیم که این خود می‌تواند تأثیرات مثبت بسیاری را نیز به‌دنبال داشته باشد.

وی افزود: فراهم کردن شرایط مناسب برای ورزش بانوان از دیگر مزایای پارک بانوان است چراکه لازم است بانوان در شرایط امن و مناسب به انجام ورزش و تحرک بدنی بپردازند.


بیشتر بخوانید


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایجاد پارک بانوان در تمامی شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد و این می‌طلبد مسئولان مربوط نیز در ایجاد چنین فضا‌هایی برای ارتقای نشاط اجتماعی بانوان همکاری و مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار