استاندار کرمان:

امیدواریم تا سال آینده مشکل آب شرب استان را حل کنیم

استاندار کرمان گفت: مشکل کمبود آب شرب کرمان و رفسنجان تا سال آینده حل می‌شود و تامین آب شرب جیرفت و عنبرآباد از سد جیرفت نیز در حال انجام است.

استاندار کرمان در جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور وزیر کشور گفت: استانداری کرمان در ۸ ساختمان پراکنده بوده است که با افتتاح این ساختمان همه مجموعه‌ها در این ساختمان متمرکز می‌شوند. 

او با اشاره به اینکه این ساختمان حدود ۳۰ هزار متر مربع است و همه ساختمان‌ها در این ساختمان جمع شدند و ساختمان قبلی به فرمانداری و بخشداری اختصاص می‌آید و ساختمان‌های عمران و دیگر ساختمان‌های استانداری در اختیار دیگر دستگاه‌ها و مجموعه‌ها قرار می‌گیرند و دیگر مجموعه‌ها از این ساختمان‌ها استفاده می‌کنند. 

 فداکار با اشاره به اینکه ساختمان جدید استانداری از سال ۱۳۸۸ کلنگ زنی شد با هزینه ۶۰ میلیارد تومان از منابع دولتی و ۴۰ میلیارد تومان از محل شرکت‌ها در ۶ طبقه و بیش از ۱۵۰ اتاق ساخته شد. 

 او تصریح کرد: ساختمان مدیریت بحران هم افتتاح شد و با دستور وزیر کشور، تامین تجهیزات آن انجام می‌شود. 

 استاندار کرمان با اشاره به اینکه استان ظرفیت‌های فوق العاده‌ای دارد، بیان داشت: در برخی از شهر‌های شرق استان مشکل بیکاری نداریم و در شهرستان‌هایی مثل سیرجان و بردسیر مشکل بیکاری نداریم.

 او بیان کرد: مشکل عمده استان آب است که با سفر رئیس جمهور مشکلات در حال حل شدن است و با اجرای دستورات رئیس جمهور پروژه‌ها پیش می رود و امیدواریم تا سال آینده مشکل آب شرب را تا حدودی حل کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار