مصرف برق شهروندان مشهدی در اوج گرما کاهش یافت

مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری و مدیریت دارایی‌های فیزیکی شبکه و تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: مصرف برق در مشهد بر طبق عدد ثبت شده اوج بار در روز چهارشنبه (دیروز) نشان از کاهش ۲ و سه دهم درصدی نسبت به روز قبل آن دارد.

حسن حشمتی مدیر دفتر نظارت بر بهره‌برداری و مدیریت دارایی‌های فیزیکی شبکه و تاسیسات شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: عدد اوج بار ثبت شده برای مشهد در روز سه شنبه (۱۰ مرداد ماه) در مشهد هزار و ۸۲۶ مگاوات بوده است که در روز چهارشنبه (۱۱ مرداد ماه) به هزار و ۷۸۴ مگاوات کاهش یافته است.

او افزود: از ابتدای امروز تاکنون هم مصرف برق شهروندان مشهدی نسبت به روز قبل تغییر زیادی نداشته است که نشان می‌دهد با وجود گرمای شدید، مصرف برق روند افزایشی را در مشهد طی نکرده است.

سخنگوی صنعت برق خراسان رضوی به اعمال مدیریت مصرف برق در حوزه کشاورزی و صنعت اشاره کرد و ادامه داد: بر طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مشترکین چاه‌های کشاورزی باید به مدت پنج ساعت در روز برق خود را قطع کنند، این برنامه در سراسر کشور اجرا و شامل خراسان رضوی نیز می‌شود.

حشمتی بیان کرد: مشترکین صنعتی از هفته جاری تا دو هفته آینده (به مدت سه هفته) ملزم شدند، ساعات قطعی برق خود را در هفته از ۱۲ ساعت به ۱۸ ساعت افزایش دهند، به این معنا که دو روز در هفته مشمول قطعی برق خواهند بود و قطعی برق آن‌ها در روز نخست از ساعت ۱۱ تا ۲۳ و در روز دوم از ساعت ۱۲ تا ۱۸ اعمال خواهد شد.

او تصریح کرد: مشترکین صنعتی خراسان رضوی می‌توانند طبق هماهنگی با دفتر مدیریت مصرف شرکت‌های توزیع برق استان نسبت به جابه جایی قطعی برق در روز‌ها و نحوه اعمال مدیریت مصرف هماهنگی لازم را انجام دهند.

برچسب ها: مصرف برق ، گرمای هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار