کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه سرانه خرید افراد حقیقی ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

آسایش گفت: در انتهای معاملات امروز ۳۱ مرداد (سه شنبه) شاخص کل بورس با ریزش ۱۸ هزار و ۲۱۶ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۳۸ هزار و ۲۲۴ واحدی قرار گرفت شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۱۰ هزار و ۹۹۵ واحدی در ارتفاع ۶۶۳ هزار و ۲۲۱ واحدی ایستاد. حجم معاملات امروز سهام و حق تقدم حدود ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون برگه سهم بود که ارزش معاملاتی حدود ۳ هزار و ۱۶۹ میلیارد تومانی را رقم زد.

او می‌گوید: سرانه خرید افراد حقیقی امروز ۱۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی ۲۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان ثبت شده است. همچین امروز بازار شاهد خروج نقدینگی ۷۰۱ میلیارد تومانی افراد حقیقی بود و ۸۶ درصد بازار به عبارتی ۶۴۰ نماد کار خود را منفی و ۱۴ درصد یعنی ۱۰۷ نماد کار خود را مثبت به پایان رساندند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز مجدد بیشترین خروج نقدینگی به صنعت بانک‌ها با ۱۱۷ میلیارد تومان اختصاص یافت.

به گفته او، امروز نکاتی در خصوص حذف قیمت گذاری خودرو در حوالی بازار بود، اما به سبب بی اعتمادی سهامداران بازار به آن واکنش مثبتی را نشان نداد و کلیت بازار روندی منفی را شاهد بود و متاسفانه این روزا اخبار منفی ضریب اثرگذاری بیشتری نسبت به اخبار مثبت دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار