برگزاری رقابت‌های داغ فوتبالی نونهالان به میزبانی شیراز

رقابت‌های داغ فوتبالی نونهالان بین آکادمی بروس عمان و باشگاه‌های شیراز برگزار شد.

حسین گلشنی مدیرگروه ورزشی طلوع سلامت و برگزار کننده این دوره از مسابقات گفت: با تلاش فراوان و جهت ایجاد ارتباط ورزشی موثر بین المللی خصوصآ باتیم‌های حوضه خلیج فارس و باهمکاری موسسه الحیاة والامل للتجارة آکادمی بروس عمان به شیراز دعوت شدند.

در ادامه طی روز‌های مختلف رقابت‌های جذابی با باشگاه‌های مختلف شیراز انجام شد.

گفتنی است اسکان و اردوی تیمی با رده نونهالان از کشور عمان در شیرازبود که در نوع خودکم نظیر است. 

در اولین روز اردو، باشگاه بروس در دور ده با تیم ستاره سازسازان سرخ پوش با مدیرعاملی مسعودهمامی درزمین حمزه به رقابت پرداختند. 

در روز دوم تیم ایمان سبز بامدیرعاملی مجیدمهدوی یاری در یک رده و تیم طلائیه بامدیرع املی محمدصادقی در دورده باتیم بروس و در زمین دانشگاه شیراز به مصاف هم رفتند.

گلشنی اضافه کرد: این سطح رقابت و حساسیت ورزشی در این رده بسیار جذاب است که جا دارد با توجه به حساسیت‌های این رده سنی بیشتر به آن پرداخته و بررسی میدانی شود.

در روز سوم این رقابت‌ها تیم بروس درمقابل تیم ستارگان کلانتری بامدیرعاملی محمدکلانتری در ورزشگاه برق شیراز قرارگرفتندک ه بازی زیبایی را ازهر دو تیم شاهد بودیم.

حضور تماشاگران عمانی و ایرانی وانجام بازی با شرایطی ایده آل و عالی این بازی را بسیار دیدنی کرد.

حسین گلشنی در‌ خصوص دعوت از تیم‌های ورزشی کشور‌های مختلف در رده‌های سنی متفاوت جهت اسکان و اردوی ورزشی در ایران گفت: داشتن شرایط بالقوه جوی درکشور و علی الخصوص استان فارس باطبیعت زیبا و چهارفصل زمینه بسیارمناسبی برای انجام چنین برنامه‌هایی را فراهم می‌سازد جا دارد باحمایت همه جانبه شاهد افزایش چنین مراودات ورزشی باشیم برنامه‌هایی از این دست باعث انتقال تجارب رشد و شناسایی استعداد‌های فوتبالی بالقوه و استفاده از بازیکنان مستعد داخلی در تیم‌های مختلف خارجی خواهد شد.

او گفت: همچنین نباید از رونق گردشگری و ایران گردی و ارزآوری خوب در سایرمشاغل که باتوریست ورزشی قابل انجام است غافل شویم.

گلشنی در پایان از مربیان باشگاه بروس عمان منصور ال علوی سرمربی، رائد الحسنی، دستیاران سائد ال علوی، بسیم ال علوی، خمیس ال ذبی، سلیمان ال علوی و مدیر تیم هماهنگی نبیل المزروعی، صیف المزروعی و مترجمین مصطفی رمضانیان، پرنیان اژدری پور و آقایان علی کلانتری، حمیدجعفری، محمدصادقی، مجیدمهدوی یاری، عارف بازیار، میلاد کریمیو  مرتضی ارشدی به دلیل همکاری‌های صمیمانه برای برگزاری این رقابت‌ها تشکر و قدردانی کرد.

برگزاری رقابت‌های داغ فوتبالی نونهالان به میزبانی شیراز

برگزاری رقابت‌های داغ فوتبالی نونهالان به میزبانی شیراز

برچسب ها: فوتبال ، نونهالان ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار