در مراسمی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خانواده معظم شهدا ، پرستاران و تعدادی از سربازان نمونه در تبریز تجلیل شد.

امیر سرتیپ دوم علی ولایی فرمانده تیپ۲۵ نیرو مخصوص واکنش سریع ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر چه داریم از خون پاک شهدا است و باید کاری کنیم شرمنده شهدا و خانواده معظم ایشان نباشیم.

وی با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) الگوی صبر ، استقامت و بهترین الگوی پرستاران ما هستند گفت: بسیج یک فرهنگ و تفکر است بسیج تجربه‌ای با بصیرت و اقدامی دور اندیش از امام راحل است که کار‌های آن از روی اخلاص و تقوا است.

امیر دریادار دوم عباسی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با تبریک هفته بسیج گفت: افتخارات و حماسه‌هایی که ارتشی‌های ولایی ما آفریدند تاریخ ساز و بی شمار است و اساس اقتدار ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشورمان بود که حتی یک وجب به دست دشمن نیفتاد.

وی اظهار داشت: رزمندگان ما در عملیات‌های مختلف از جان گذشتند و دشمنان انقلاب را بار‌ها مایوس کردند و در دوران هشت سال دفاع مقدس با تمام توان و با دست خالی درمقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: امروز جنگ شناختی بسیار مهم است یک پیام از یک گلوله تاثیر گذارتر است حوزه سایبری به قدری اهمیت دارد که باید در این بخش هم به عنوان سرباز ولایت توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

 به مناسبت موفقیت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیز مقاومت ناوچه پیکان در برابر حمله دریایی و هوایی رژیم بعث عراق در ۷ آذر ۱۳۵۹ در عملیات مروارید این روز به‌عنوان روز نیروی دریایی نامگذاری شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.