مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان از برگزاری سومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در استان خبر داد و گفت: این جشنواره همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر در استان برگزار می‌شود.

فریبا، ولی پور اظهار کرد: پروژه برجسته کردن الگوی‌های زن غربی که چندین سال است از سوی دشمنان در کشور‌های خاورمیانه و مسلمان در حال اجراست موجب شده تا تصویر ارائه شده یک زن به جهان از سوی غرب، مصرف گرایی و مصرف شوندگی، تجمل‌گرایی و اصالت آزادی و شهوت‌رانی و نگاه جنسیتی به وی باشد.

وی اضافه کرد: این در حالیست که بر اساس مبانی انسان‌شناسی استخراج شده از قرآن کریم و سنت و سیره اهل بیت معصومین علیهم السلام شرافت، کرامت، عزت، عفت و آزادگی یک زن بر بعد جنسی و مصرفی وی ارجحیت داشته و نقش زن را در نظام هستی نقشی اثرگذار در حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی معرفی می‌کند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان با بیان اینکه همزمان با هفته بزرگداشت مقام مادر در استان، سومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در استان توسط دفتر اموربانوان استانداری لرستان و با همکاری دانشگاه آیت‌الله بروجردی برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره به منظور معرفی بانوان شاخص استان برگزار می‌شود.

ولی پور بیان کرد: در این جشنواره تمامی گروه‌ها نظیر استاد دانشگاه، فرهنگیان، شاغل، دانش‌آموز، دانشجو، طلبه و حوزوی، خانه‌دار، فرزندآوری، فعال فرهنگی و کنشگر، ورزشکار، هنرمند، کارآفرین، روستایی و عشایر تعریف و شاخص‌های مورد نیاز برای این گروه‌ها مشخص شده است.

وی تصریح کرد: بانوان موفق در گروه‌های مذکور می‌تواند از امروز تا هشتم دی‌ماه جاری از طریق سایت www.banoyetamadonsaz.ir ثبت‌نام کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در جشنوراه اول سی نفر و در جشنواره دوم بیست نفر از بانوان شاخص استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

گفتنی است سال گذشته، اولین و دومین جشنواره بانوی تمدن‌ساز ایران اسلامی در راستای معرفی بانوان و دختران شاخص استان برگزار و نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.