معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان کرمان بر انجام اقدامات حوزه کاهش تصادفات در نهایت دغدغه مندی با ترویج فرهنگ ترافیک تاکید کرد.

سرهنگ امین غفوری در نشست دی ماه کمیته اطلاع رسانی و ترویج فرهنگ ترافیک در استانداری گفت: در راستای ایده‌های خلاقانه حوزه فرهنگ ترافیک تلاش می‌شود تا مردم درک کنند بیشتر حوادث به دلیل بی احتیاطی خودشان صورت می‌گیرند و هر چقدر خود مراقبتی بیشتر شود زمینه وقوع حوادث رانندگی کمتر خواهد شد.

وی با تاکید بر استمرار راهکار‌های اجرایی حوزه کاهش تصادفات بیان کرد: تهیه کلیپ‌های آموزشی و پیشگیرانه و انتشار در رسانه ملی و فضای مجازی از سوی صدا و سیمای استان و سایر رده‌های فعال در حوزه فضای مجازی، استفاده از ظرفیت بسیج و معاونت فضای مجازی بسیج و سایر سکو‌ها در انتشار محتوا‌های آموزشی و همچنین شناسایی سرگروه‌های مجازی و برنامه ریزی لازم برای انتشار محتوا‌های تولیدی از طریق آنان از جمله موارد مورد تاکید این کارگروه هستند.

سرهنگ غفوری با تاکید بر انجام اقدامات با رویکرد علمی و موثر بر کاهش تصادفات تصریح کرد: در این زمینه از ایده‌های خلاقانه همه افراد جامعه نیز استفاده می‌شود و می‌توان با شناسایی رانندگان خطرساز، راهکار‌ها و تدابیری را برای اصلاح رفتار‌های ترافیکی در پیش گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار