اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران عنبرآبادی

رئیس پلیس راه جنوب کرمان با اشاره به استفاده زیاد اهالی این مناطق از موتورسیکلت از اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در شهرستان عنبرآباد خبر داد.

سرهنگ امیر معین الدینی گفت: استفاده از موتورسیکلت در مناطق جنوبی استان کرمان به سبب شرایط اقلیمی و فعالیت بخش قابل توجهی از اهالی در حوزه کشاورزی، زیاد و لازم است این عزیزان نسبت به رعایت احتیاط‌های لازم مورد آموزش قرار بگیرند.

وی افزود: حجم قابل توجه استفاده از موتورسیکلت در این مناطق پیامد‌های ناخوشایند ترافیکی از جمله تصادفات مرگبار را نیز در تردد‌های روزمره اهالی در پی داشته، از این رو پلیس راه جنوب کرمان در حوزه ارتقای آموزش همگانی و با مشارکت اداره ایمنی و حمل و نقل طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران را در چند مرحله انجام داده است.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان تصریح کرد: در همین زمینه بیش از ۵۰ عدد کلاه ایمنی به راکبین موتورسیکلت در شهرستان عنبرآباد و بیشتر در بین رده سنی جوانان که متاسفانه بیشترین سهم را در تصادفات دارند توزیع شد که امیدواریم با این اقدام و البته با رعایت کامل احتیاط از سوی خود این عزیزان شاهد پیشگیری موثر از تصادفات موتورسواران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار