وقتی جای مقصر و مظلوم عوض می‌شود؛

درخواست کمک از جیب مردم برای خدمت رسانی به لاکچری‌ها! + فیلم و عکس

انتشار صحبت‌های بغض‌آلود رئیس بیمارستان گاندی خطاب به معاون اول رئیس جمهور و درخواست کمک از دولت موجب عصبانیت مردم شده است.

عنوان فیلمی که در فضای مجازی فراگیر شده، نه‌ تن‌ها عجیب و غیر قابل قبول بلکه عاملی برای عصبانی کردن مردم است؛ «صحبت‌های بغض‌آلود رئیس بیمارستان گاندی خطاب به معاون اول رئیس جمهور: به وعده خود عمل کنید».

مردمی که از نجات جان بیماران بستری در بیمارستان گاندی از آتش‌سوزی روز ۵ بهمن به لطف خدا و با تلاش نیرو‌های جان‌بر‌کف آتش‌نشانی، خوشحال و شاکرند، با یادآوری شرایط تجملاتی هتل بیمارستان خصوصی گاندی و هزینه‌های گزافی که این بیمارستان برای انواع خدمات درمانی و عمل‌های جراحی دریافت می‌کرد، مدام سؤال می‌کنند: چرا خسارت یک هتل بیمارستان خصوصی باید از بیت‌المال و جیب مردم پرداخت شود؟!

 

درخواست کمک رئیس هتل بیمارستان گاندی از دولت

درخواست کمک رئیس هتل بیمارستان گاندی از دولت

 *سکانس اول
آقای معاون اول! شما قول دادید...
رئیس هتل بیمارستان گاندی در‌حالی‌که ۲مرد و یک زن از عوامل بیمارستان همراهی‌اش می‌کنند و یکی از مردان هم در بین صحبت­ها به آقای رئیس دلداری می‌دهد، در مقابل دوربین ایستاده و با لحنی محزون که در لحظاتی رنگ طلبکاری به خود می‌گیرد، خطاب به معاون اول رئیس جمهور می‌گوید: «آقای مخبر! از تماس شما در شرایط حادثه سپاسگزاریم. شما تماس گرفتید، تعهد کردید، قول دادید... ما با ۷۰۰پرسنل و ۲۰۰پزشک بیمارستان گاندی در این شب عیدی و مشکلات معیشتی بیکار شدند، چه کنیم؟ شما باید به ما کمک کنید. خواهش من این است که یک جلسه بحرانی با حضور مسؤولان مرتبط برای ما تشکیل دهید. ما نمی‌توانیم از پسِ این شرایط بربیاییم. ما را دریابید...»

رونمایی از اتاق‌های لاکچری زایمان بیمارستان گاندی برای تاریخ ۹۹/۹/۹ (۳سال قبل)

*سکانس دوم (بازگشت به عقب)
این شما و این اتاق‌های لاکچری زایمان بیمارستان گاندی
از بخت بد رئیس بیمارستان گاندی است یا حضور ذهن فعالان فضای مجازی، در فاصله کمی از انتشار فیلم درخواست بغض‌آلود او، فیلمی از ۳سال قبل از بخش زایمان این هتل بیمارستان در کانال‌ها و گروه‌های مجازی، فراگیر می‌شود؛ فیلمی که این بیمارستان برای میزبانی از مادران باردار برای زایمان در تاریخ رُند ۹/۹/۹۹ منتشر کرده بود.

خانمی دوربین به دست، در بخش زایمان می‌چرخد و از اتاق‌های لاکچری که برای مادران و نوزادان خانواده‌های پولدار تدارک دیده شده، رونمایی می‌کند: «.. اتاق ۳۰۴... این دیزاین یک و ششصد تومانی ماست با بادکنک‌آرایی، میز، کاپ کیک، تور بالای سر مامان و روتختی. اتاق ۳۰۶... این نی‌نی، دختره. دیزاین این اتاق، ۲ و ۸۰۰ تومانه. اتاق ۳۰۸... اینجا اتاق یک آقا پسر گله که تا چندساعت دیگه به دنیا میاد. این هم دیزاین ۳ و ۲۰۰ تومانی ماست که کامل کامله؛ بادکنک‌آرایی، عروسک، کیک، تور بالای سر مامان، روبالشی، تور بالای سر بچه، لباس مامان و...» (قیمت‌ها مربوط به ۳سال قبل است)

*سکانس سوم
گاندی می‌گفت ۷۰میلیون تومان، اما با ۷۰۰هزار تومان در بهترین شرایط زایمان کردم
شاهد از غیب می‌رسد. مهتاب، بانوی ۳۰ساله‌ای که در همان سال ۹۹ زایمان کرده، از تجربه شخصی‌اش درباره هزینه‌های بیمارستان گاندی و بیمارستان‌های دولتی اینطور می‌گوید: «سال ۹۹ که به دنیا آوردن بچه‌ها در تاریخ رُند ۹/۹/۹۹ سر زبان‌ها افتاده بود، بیمارستان گاندی به خاطر تبلیغاتش و اتاق‌های زایمان شیکش حسابی سر و صدا کرده بود و خیلی طرفدار داشت.

آن روز‌ها از همکارانم شنیدم هزینه زایمان در آن تاریخ و بستری شدن در اتاق‌های خصوصی و لاکچری زایمان بیمارستان گاندی با دیزاین‌های خاصش، حدود ۷۰، ۸۰میلیون تومان می‌شد. اما من در همان سال در یک بیمارستان دولتی طرف قرارداد بیمه زایمان کردم و با اینکه در اتاق خصوصی بستری شدم و از شرایطش هم بسیار راضی بودم، تمام هزینه‌ای که پرداخت کردم، ۶۰۰، ۷۰۰هزار تومان شد.»

*سکانس چهارم
هتل بیمارستان لاکچری، شعله‌ور شد...
غروب روز ۵ بهمن، هتل بیمارستان گاندی باز هم در صدر اخبار قرار گرفت و فضای مجازی را تسخیر کرد. این بار، اما خبری از به رخ کشیدن تجملات بیمارستان یا صحبت از هزینه‌های عجیب درمانی در این بیمارستان خصوصی نبود. این بار، صورت مخاطبان از حرارت جملاتی که درباره بیمارستان گاندی در زیرنویس شبکه خبر و روی خروجی خبرگزاری‌ها و کانال‌های خبری فضای مجازی نقش بسته بود، گُر گرفته بود.

مردم، بهت‌زده به صفحه تلویزیون و گوشی تلفن همراه خیره شده بودند و از دیدن شعله‌های آتش که از ساختمان بلندبالای بیمارستان گاندی زبانه می‌کشید، نفس در سینه‌هایشان حبس شده بود. مهم نبود بیماری در بیمارستان دارند یا نه. مهم نبود پایشان را تا به حال در آن بیمارستان از ما بهتران گذاشته‌اند یا نه. در تمام آن لحظات، ورد زبان مردمی که غم شهدای آتشنشان پلاسکو هنوز در دلشان تازه است، دعا برای سلامتی و موفقیت آتشنشانان و نجات جان بیماران بستری در بیمارستان بود.

بعد از چند ساعت جدال خستگی‌ناپذیر نیرو‌های فداکار و بی‌ادعای چند‌ایستگاه آتش‌نشانی، به لطف خدا تمام بیماران به نقاط امن و دیگر بیمارستان‌ها منتقل شدند و آتش در بیمارستان گاندی بدون حتی یک فوتی مهار شد تا پلاسکویی دیگر رقم نخورد و کام مردم در عید میلاد‌امیرالمؤمنین (ع)، تلخ نشود.

تصویر آخرین اخطار آتش نشانی به بیمارستان گاندی

تصویر آخرین اخطار آتش نشانی به بیمارستان گاندی

*سکانس پنجم
وقتی بیمارستان لاکچری به اخطار‌های آتش‌نشانی وقعی نمی‌نهد!
هنوز آتش‌نشانان در طبقات مختلف بیمارستان گاندی مشغول لکه‌گیری بودند که اولین گلایه‌ها از بی‌توجهی مسؤولان بیمارستان گاندی به اخطار‌های ایمنی از طرف آتش‌نشانی منتشر شد. جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در حاشیه عملیات اطفای حریق در این بیمارستان گفت: «بیمارستان گاندی جزء ساختمان‌های ناایمن بوده و ۵ بار هم از آتش‌نشانی اخطار گرفته بود، ولی توجهی به اخطار‌ها نکرد و امروز طعمه حریق شد.» به گفته ملکی، آخرین اخطار به این بیمارستان در آبان ماه امسال، کمتر از ۳ماه قبل، داده شده بود.

زبانه‌های آتش که فرونشست و سایه وحشت و نگرانی از سر بیمارستان گاندی کم شد، تازه نوبت رونمایی از غفلت‌ها و بی‌توجهی‌های مسؤولان این هتل بیمارستان به نکات ایمنی و اخطار‌های آتش‌نشانی رسید. «قدرت الله محمدی»، رئیس سازمان آتش نشانی شهر تهران در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی توسط یکی از شهروندان به آتش‌نشانی گزارش داده شد، گفت: «بعد از اینکه نیرو‌های اولین‌ایستگاه ما به محل رسیدند، مسؤولان بیمارستان تازه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند که آتش سوزی صورت گرفته و تا قبل از آن از حریق اطلاعی نداشتند! در‌حالی‌که اگر دوربین نظارت و اعلام حریق در بیمارستان وجود داشت، در اولین لحظه متوجه می‌شدند. وقتی آتش نشانان مراجعه کردند، دیدند جعبه‌های فایرباکس بیمارستان، آب ندارد. علی‌رغم اهمیت موضوع، ایمنی در این بیمارستان، اولویت آخر بود.»

نماهایی از هتل بیمارستان گاندی

نماهایی از هتل بیمارستان گاندی

*سکانس آخر
چرا خسارت بیمارستان لاکچری خصوصی باید از جیب مردم پرداخته شود؟!
«رئیس بیمارستان گاندی از دولت کمک خواسته. گاندی، جزو بیمارستان‌های گرونه و اتاق‌های زایمان لاکچریش هم، معروفه. خب بزرگوار، به جای هزینه برای قرتی‌بازی، واسه ایمنی ساختمون خرج می‌کردی.»، «اگر اورژانسی می‌رفتی همین بیمارستان گاندی و می‌گفتی من بیمه تأمین اجتماعی دارم، آیا بستری می‌کردن؟ خیر. می‌گفتن اول برو صندوق، پول بده. حالا چرا باید از بیت‌المال و جیب مردم، خسارت همچین بیمارستانی رو بدن که ۵بار اخطار آتشنشانی گرفته و هیچ توجهی نکرده؟ اون موقع که پول پارو می‌کردین، به مردم فکر می‌کردین؟» «سازمان تأمین اجتماعی که اعلام کرده کارکنان بیمه‌شده بیمارستان گاندی تا زمان ایمن‌سازی و شروع فعالیت مجدد این بیمارستان می‌تونن مقرری بیمه بیکاری دریافت کنند. پس نگرانی درباره وضعیت کارکنان بیمارستان وجود نداره.» و...

این‌ها نمونه جملاتی است که بعد از درخواست کمک رئیس بیمارستان گاندی از دولت، در فضای مجازی دست به دست می‌شود. در فضای حقیقی هم، اوضاع بر همین منوال است و در گفتگو‌های مردمی، می‌توان این نارضایتی را دید. «سمانه»، بانوی ۲۷ساله‌ای که به تازگی به دلیل بیماری یکی از نزدیکانش، گرفتار هزینه‌های بیمارستان خصوصی بوده، می‌گوید: «بیمارستان گاندی هم مثل بیمارستان خصوصی محل بستری پدربزرگ من، تا از بیمار پول نمی‌گرفت، حاضر نبود پذیرشش کند. هزینه‌های سنگینش هم که معروف است. رسماً هتل بود به جای مرکز درمانی. یکی از اقوام ما که خیلی دنبال تجملات است، در این بیمارستان زایمان کرد. عکس اتاق زایمان گرانقیمتش را هم همه ما دیده بودیم.

*واکنش مجری تلویزیون به درخواست کمک رئیس بیمارستان گاندی از دولت

یکی از مجریان تلویزیون در واکنش به این اتفاق گفت: حالا که مسؤولان خود بیمارستان گاندی، بی‌احتیاطی کرده‌اند و ۵بار به اخطار آتشنشانی و شهرداری بی‌توجهی کرده‌اند و این آتش سوزی ایجاد شده، آمده‌اند در رسانه‌ها مظلوم‌نمایی می‌کنند و از دولت کمک می‌خواهند؟! حساب پزشکان متعهد و باوجدان که حتی برای مردم، ویزیت تعیین نمی‌کنند و بیمار هرچه در توان داشته باشد، به‌عنوان حق‌الزحمه به آن‌ها پرداخت می‌کند، جداست. اما چرا باید به بیمارستانی مثل گاندی و پزشکانش که سلامت مردم را وسیله پول درآوردن و تجارت خود کرده بودند، کمک کرد؟ من به شخصه راضی نیستم یک ریال از بیت‌المال، برای بیمارستان گاندی هزینه شود.»

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
آقای رئیس بیمارستان گاندی شما کار اشتباهی میکنی که میخواید از بیت المال و از پول مردم استفاده کنی برو از ثروت و سرمایه های هنگفتت خرج کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
کمک نکنید به این پولدارها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
همون بهتر که آتیش گرفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
مخبر اگه قول داده از اموال خودش بده.
من بالاکچری بودن اینا مشکل ندارم پولکی بودن هم طوری نیست کار اقتصادی میکردن نوش جونش
ولی دولت حق کمک به اینها رونداره اونم ازجیب مردمی که بعضا به نون شب محتاجن واگر هرگونه کمکی بکنه برای هرریالش باید پاسخگو باشه به تک تک مردم
.این موسسه خصوصی بودن خصوصی هم ادامه بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
جناب آقای مخبر! باز هیجان زده نشی مثه جریان دادن مجوز خاص واردات خودرو به فوتبالیستها بخای برای خودت اعتبار بخری!
برای هتل گاندی خاستی ایکار رو بکنی اول به فیش حقوقت نگاه کن و از جیب خودت خرج کن ، نه از جیب مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مطمئن باشید کمک می کنه دولت چون سهامدارش برادریکیه
Germany
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
چرا خسارت بیمارستان لاکچری خصوصی باید از جیب مردم پرداخته شود؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من به شخصه راضی نیستم یک ریال از بیت‌المال، برای بیمارستان گاندی هزینه شود...........
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۰۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
این بیمارستانها تا زمانی که از مردم پول نگرفتن بستری نمیکردن حالا کمک میخوان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خدا از هر کی داره به این بیمارستان کمک میکنه نگذره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
من به عنوان یک شهروند راضی نیستم از جیب بیت المال خرج بیمارستان گاندی بشه.اون پول خرج مناطق محروم کنید که حتی یک درمانگاه ساده ندارند.هر مسئولی بخواد خرج کنه از جیب خودش بده نه مردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اگه یه مریضی که پول نداشت اونا بهش کمک می کردن ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۳:۵۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : روی صحبتمان با مسولان و رییس هتل بیمارستان لاکچری گاندی است موقعی که جیک جیک مستونت بود فکر زمستونت بود یا فقط به فکر دلار یورا دینار چاپ کردنهای تجاری لاکچریت بودی ؟!!! جناب رییس بیمارستان شمایی که این همه خرج هزینه کردی برای هتل بیمارستان لاکچریت چرا و به چه علت برای بیمارستان لاکچریت یک مسول که مدیر بخش ایمنی و بهداشت محیط زیست آتش نشانی HSEQ استخدام نکردی و این واحد بسیار لازم ضروری را برای این هتل بیمارستان لاکچریت تشکیل راه اندازی نکردی که اگر این کار را کرده بودی الان تمامی هتل بیمارستان لاکچریت از صفر تا صدش مجهز شده بود به سیستمهای خودکار نیم خودکار شیلنگها و کپسولهای اطفاحریق و هرگز اینچونین حادثه گسترده آتش سوزی در هتل بیمارستان لاکچریت رخ نمی داد چرا که همه چیز در شبانه روز تحت نظارت کنترل مانیتورینگ و افراد متخصص کارشناسان واحد HSEQ می بود شما مگر از حادثه تلخ اسفناک وحشتناک غیر قابل جبران ساختمان پلاسکو در تهران عبرت نگرفته بودید که اگر درس عبرت گرفته بودید آینده نگری می کردید برای هتل بیمارستان لاکچریت و الآنم فقط اگر هتل بیمارستان لاکچریت بیمه آتش سوزی بوده از آنها می توانی درخواست جبران خسارتت را بکنی هیچ ارگانی و اداره ایی مسولیت در قبال پرداخت خسارت به بیمارستان خصوصی لاکچری جنابعالی را ندارد این در صورتی است که از قبل هم چندین اختطار از طرف واحد آتشنشانی شهرداری دریافت کرده بودیدت طبق گذارشات مستندی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش خبر پخش شد بنابراین مقصر اصلی شخص بی خرد بی تدبیر جنابعالی ریاست هتل بیمارستان لاکچری گاندی هستید و باید خودتان تمامی خسارات وارده به هتل بیمارستان لاکچریت را پرداخت کنید یا با شخصی ثروتمند شریک شوی یا به شخص ثروتمندی کلا هتل بیمارستان لاکچریت را بفروشی و بروی لب جوی گذر عمرت را ببینی این تجربیات ایمنی بهداشتی محیط زیستی آتش نشانی را برایتان بیان کردیم تا در تمامی سطوح مختلف جامعه مجدانه پیگیری کنید و واحد ایمنی آتش نشانی با حروف اختصاری HSEQ را که همان بهداشت سلامت و ایمنی آتش نشانی و حفظ محیط زیست با کیفت است را در تمامی صنایع و بازار و تفرجگاها و ادارات و ارگانها و بیمارستانها درمانگاه و مدارسهای آموزش پرورش دانشگاه ها تمامی وسایل حمل نقل دریایی هوایی زمینی و در تمامی وزارتخانه های مختلف لشکری کشوری و خصولتی خصوصی تشکیل راه اندازی کنید تا دیگر در ایران اسلامی عزیزمان شاهد اینگونه حوادث اسفناک نباشیم پیشگیری بهتر از درمان است در تمامی مسایل امورات زندگی . التماس دعا و صلوات . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
من به عنوان یک شهروند ایرانی وبه نمایندگی ده نفر از اعضای دوستان صحبت میکنم اگر یک ریال از بیت مال صرف هزینه این هتل بیمارستان گاندی بشه بشخصه راضی نیستیم وهر کس از بیت مال هزینه کنه خیانت در امانت کرده وحسابش با کرامتو کاتبینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
نمی دونم چرا باید ناراحت و دلخور شد کمک به بیمارستان که خوبه حالا هر بیمارستانی باشد اگه بتونی کمک کنی که،عالی است دلخوری چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خودم مخالف کمک مردم ب این بیمارستان هستم.
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۱۲:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دیگر این پولدار ها و سرمایه دار ها خیلی وقیح شده اند انگار باور کرده اند که مردم برده آنها هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
ی ریالم بهشون ندید ۴ تا بادکنک گذاشتن پول میلیونی میگیرند
بیمارستان خصوصی داریم با اتاق خصوصی یک دهم اینا هم نشده با دکترهای عالی
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اینکه یک فرد ثروتمندی بیمارستانی با خدمات VIP تاسیس کرده اصلا ایراد نداره. همین که پولش را داخل ایران و در راستای خدمات درمان سرمایه گذاری کرده جای تقدیر داره. در مورد ایراد اول: مقصر را قانون مشخص میکنه داخل کلیپ هم از حضور دادستان تشکر کرد. در مورد ایراد دوم: حقوق بیت المال شامل پول آب و برق و گاز و مالیات و از این دست موارد میشه نمیدونم چطوری گفته شده آیا ریالی به بیت المال دادید؟! مگه خودمون ریالی اضافه به بیت المال میدیم؟! ایراد سوم: اصل 44 قانون اساسی در مورد خصوصی سازی است. ایشان در بخش خصوصی ضمن اشتغال زایی تونسته به در آمد برسه. و قطعاً باید دولت حامی این دست سرمایه گذار ها باشه. چیزیکه من در کلیپ دیدم در رابطه با تعیین تکلیف وضعیت 700 پرسنلی و نزدیک شدن به پایان سال از مسئولین درخواست کمک میکنه. هر چند ممکنه داره سیاه نمایی میکنه و دستش و پیش گرفته پس نیفته اما ایرادات پیام بجا نیست.
Netherlands
ناشناس
۱۳:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
بزرگترین ايراد اینکه امنیت بیمارستان رو رعايت نکرده. اگه ایشون میخواست با ۱۰ برابر این سرمایه تو خارج بیمارستان بسازه ولی ایمنی رعايت نکنه امکانش وجود نداشت. کاملا آشکاره فقط سود و درآمد بالا واستفاده از امکانات راحت برای ساخت هر بنایی به اسم بیمارستان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اونوقت این درآمدهای میلیاردی پولش میره جیب کی؟؟!
کدوم کمک خودشون سرمایه و پول کافی دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
آقای رییس بیمارستان گاندی شمامگه به مردم که پول نداشتن خدمات یاکمک کردی که الان کمک میخوای کلی پول میگرفتی ازمردم خجالت بکش کسی پول نداشت توبیمارستانت راه نمی دادی
Germany
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
فقط آتش نشانا جان برکف هستن؟ بعد اونوقت اورژانس ۱۱۵ و پرستاران جان بر سر بودن که آتش نشانان جان بر کف بودن اینهمه بیمار رو کی جابجا کرده،پرسنل اورژانس ۱۱۵ که هوا نمی‌خورد اگر میخای بگید اسم همه رو بیارید نه فقط بخاطر اینکه از شهرداری پول میگیرید تبلیغ پرسنل شهرداری رو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
یه ماشین اگه تصادف کنه یه مشکل قانونی مثلاً شخص بدونه گواهینامه پشت ماشین باشه بیمه پرداخت نمیکنه .شما چطور ساختمانی که این هم تذکر کتبی و مشکل ایمنی داشته را از جیب مردم می‌خواین پرداخت کنیین تا کی رفتار دوگانه؟؟! و ظلم؟!!
خود رییس بیمارستان از جیب مبارکش که سالها پول درآورده پرداخت کنه نه از جیب کارگر و کارمند و کسبه و مالیات مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رییس بیمارستان گاندی پولهایی که قبلا از لاکچری بازها به جیب زده رو از حسابهای شخصیش خارج کنه و حقوق کارکنانشون رو بده
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۱:۱۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
کمک کردن ازجیب دولت خیانت بزرگی به مردم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
تشکر از این گزارش خوب و شجاعانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مردم هیچ کمکی به آنها نمیکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
۷۰۰ تا پرستار و ۲۰۰ تا دکتر بیکار شدن و دولت موظفه رسیدگی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
مگه بیمارستان بیمه نبوده ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
تنها مطلبی که بنده موافق آن هستم...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رئیس بیمارستان گاندی باید بابد بابت 5 بار اخطار، جریمه و محاکمه شود
و من هم راضی نیستم که از جیب من بابت آدم های پولدار هزینه شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
وقتی میلیونی پول پارو میکردین و ویلا و ماشینای انچنانی میخریدین یک کم هم باید به فکر ایمنی و بیمه می بودین
الان هم برین یکی از اون ماشینای لاکجری و یا ویلاهاتون رو بفروشید بدین بیمارستان که نه هتلتون رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۰:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
والا به شما نمیاد مشکل معیشتی داشته باشید دکترهای شما اکثرا بالاشهر مطب خصوصی و لاکچری دارن بیمارستان برا یچی می این ؟
شما خودتون تخلف کردین به ایمنی ساختمانتون توجه نکردین مردم چه گناهی دارن اینجا حتی مسولین مقصر نیستند چطور ایمنی ساختمون براتون مهم نبود؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۰:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : روی صحبتمان با مسولان و رییس هتل بیمارستان لاکچری گاندی است جناب رییس بیمارستان شمایی که این همه خرج هزینه کردی برای هتل بیمارستان لاکچریت چرا و به چه علت برای بیمارستان لاکچریت یک مسول که مدیر بخش ایمنی و بهداشت محیط زیست آتش نشانی HSEQ استخدام نکردی و این واحد بسیار لازم ضروری را برای این هتل بیمارستان لاکچریت تشکیل راه اندازی نکردی که اگر این کار را کرده بودی الان تمامی هتل بیمارستان لاکچریت از صفر تا صدش مجهز شده بود به سیستمهای خودکار نیم خودکار شیلنگها و کپسولهای اطفاحریق و هرگز اینچونین حادثه گسترده آتش سوزی در هتل بیمارستان لاکچریت رخ نمی داد چرا که همه چیز در شبانه روز تحت نظارت کنترل مانیتورینگ و افراد متخصص کارشناسان واحد HSEQ می بود شما مگر از حادثه تلخ اسفناک وحشتناک غیر قابل جبران ساختمان پلاسکو در تهران عبرت نگرفته بودید که اگر درس عبرت گرفته بودید آینده نگری می کردید برای هتل بیمارستان لاکچریت و الآنم فقط اگر هتل بیمارستان لاکچریت بیمه آتش سوزی بوده از آنها می توانی درخواست جبران خسارتت را بکنی هیچ ارگانی و اداره ایی مسولیت در قبال پرداخت خسارت به بیمارستان خصوصی لاکچری جنابعالی را ندارد این در صورتی است که از قبل هم چندین اختطار از طرف واحد آتشنشانی شهرداری دریافت کرده بودیدت طبق گذارشات مستندی که از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش خبر پخش شد بنابراین مقصر اصلی شخص بی خرد بی تدبیر جنابعالی ریاست هتل بیمارستان لاکچری گاندی هستید و باید خودتان تمامی خسارات وارده به هتل بیمارستان لاکچریت را پرداخت کنید یا با شخصی ثروتمند شریک شوی یا به شخص ثروتمندی کلا هتل بیمارستان لاکچریت را بفروشی و بروی لب جوی گذر عمرت را ببینی این تجربیات ایمنی بهداشتی محیط زیستی آتش نشانی را برایتان بیان کردیم تا در تمامی سطوح مختلف جامعه مجدانه پیگیری کنید و واحد ایمنی آتش نشانی با حروف اختصاری HSEQ را که همان بهداشت سلامت و ایمنی آتش نشانی و حفظ محیط زیست با کیفت است را در تمامی صنایع بازار ادارات تشکیل راه اندازی کنید تا دیگر در ایران اسلامی شاهد اینگونه حوادث اسفناک نباشیم پیشگیری بهتر از درمان است در تمامی مسایل امورات زندگی . التماس دعا و صلوات . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
این بیمارستان ۵دفع اخطار گرفته بوده اهمیت ندادند
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۰۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هتل بیمارستان لاکچری خصوصیت اصلأ مردمی نبوده و اگر به بیمار از اقشار ضعیف و یا بینوایان به هتل بیمارستان لاکچری شما مراجعه می کرده شما این اقشار را نمی پذیرفتید چونکه پول نداشتند فقط این هتل بیمارستان لاکچری برای اقشار ثروتمندان لاکچری ساخته راه اندازی شده بوده حالا هم بروید به سراغ همان مشتریان لاکچری ثروتمندتان ببینید ریالی بهتان کمک می کنند ؟ خب مشخص است که همانها هم کمکتان نمی کنند چونکه تا تیغتان بریده سرکیسشون کردیت حالا حق ندارید به هیچ عنوانی از بیت المال مسلمین ایران اسلامی که متعلق به اقشار ضعیف محروم ایران اسلامی است به این هتل بیمارستان لاکچری ثروتمندان کمک کنید بیت المال مسلمین بیت الحال دادن نیست به شما ثروتمندان لاکچری نشین لاکچری گرد لاکچری خور لاکچری پوش شما به اندازه چند بیمارستان که بخواهند در پایین شهر و یا در مناطق محروم بسازند پولهای میلیاردی به جیب زدید بروید املاکها و خودروها و باغ ویلاهای لاکچریتان را که از همین طریق هتل بیمارستان لاکچری گاندی درآورده اید خریدیت بفروشید و هتل بیمارستان لاکچری گاندیتان را بازسازی ایمن سازی کنید به مردم هیچ ربطی ندارد نیستش بیمارستان لاکچریت مردمی بوده حالا توقع از مردم و دولت مردمی داری کمکت کنند زهی خیال باطل بروووووووووو خودتی رییس هتل بیمارستان لاکچری گاندی بی خرد بی تدبیر شامورتی باز . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااد حالا برو دو تا روشن شی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
این که بیمارستان نبود موسسه تجاری بود که فقط از مردم پول میگرفت
Iran (Islamic Republic of)
ساداتی
۱۰:۴۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
با سلام مردم عزیز ایران اسلامی با این همه مشکلات مالی به این بیمارستان ها مراجعه کرده و می کنند اگر مشکل مالی داشته باشند حتی پاسخ مراجعه کننده را نمیدهندحالا بایت از جیب همین مردم خسارت لاکچری ها پرداخت شود فیش حقوق دکترا و پرسنل را نگاه کنید باید از مردم در خصوص کمک به این بیمارستان نظر خواهی شود واگرنه پرداخت خسارت از بیت المال به از این همه اخطار و غیره به این بیمارستان والله حرام است و هیچ کس راضی نبوده ونیست و نباید باشد.مگر کمک به بیمارانی که احیانا در این حادثه خسارت دیده باشند آنهم با تحقیق و تفحص .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
لعنت بر کسانی که تو کشور اسلامی با ایجاد فاصله طبقاتی و رواج سرمایه داری و مصرف گرایی باعث دلسردی جامعه از دین و مذهب می‌شوند.
خود این کارشون جرم بزرگی هست و باید جریمه بشه
Iran (Islamic Republic of)
آخرالزمان
۱۰:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اول: من و خانواده ام حتی یک ریال هزینه از جیب ما (مردم) از بیت المال جهت کمک به بیمارستان گاندی را به هیچ وجه نمی پذیریم و رضایت نداریم.
دوم : رئیس و مسئولان بیمارستان باید بدلیل عدم رعایت اصول پدافندی محاکمه و مجازات شوند.
سوم: دولت و مجلس مسئول است و باید در کشور جلوی این گونه تجملات و هزینه های لاکچری را بگیرد.
چهارم: برای ترغیب به فرزند آوری باید تمام بیمارستانها تجهیز شده ، یا بصورت رایگان و یا با کمترین قیمت خدمت رسانی نمایند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
هزينه خسارت بيمارستان لاكچري !!! از پول هايي از مردم گرفتن را جبران كنند….
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
هزینه های ده ها میلیونی از مردم می گرفتین چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
یکی از دوستانم سال 1401 برای زایمان طبیعی 88 میلیون تومان داده . در حالی که تو بقیه بیمارستان های خصوصی با نصف این هزینه همین کارها رو براشون انجام می دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
من اگه جای دولت بودم سهام کل بیمارستان رو میگرفتم و بعد درستش میکردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
به هیچ عنوان کمک نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
منم بعنوان یک ایرانی راضی نیستم از بیت المال برای بیمارستان گاندی هزینه کنن..
پول اون همه خرج اضافه و اتاق لاکچری رو مردم باید بدن ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
یعنی اینقدی ک شماها برای برای کمک ب این بیمارستان شاکی هستین و پیگیرید برای اختلاس چای دبش نگران نشده بودین خوب بود
موضوع چیه خداوکیلی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
ما هم راضی نیستم یک ریال از بیت‌المال، برای بیمارستان گاندی هزینه شود دراین که شکی نیست ...
Iran (Islamic Republic of)
سلامت
۱۰:۵۳ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
باسلام به خبرگزاری محترم جوان شما از طرف ملت غیور ایران بایستی پیگر عدم پرداخت هزینه بریز و به پاش های این مجلسی ها و شورای شهر ها براین این گونه موراد باشید شما بهتر از نمایندگان مجلس برای مردم وکلات می نماید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۰:۱۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خداروشکر من تا حالا پام به بیمارستان باز نشده و انشالله در آینده هم باز نشه. با اینکه یه کارمند حداقل بگیر هستم ولی دستم به دهنم میرسه و بیمه تکمیلی هم دارم ولی وقتی به شرایط سلامت امروز از قبیل بی پولی مریض و زیرمیزی دکترها و ... فکر میکنم جگرم آتیش میگیره. آقای رئیس بیمارستان شما که با این کارهاتون نتیجه رو تو همین دنیا گرفتید. اگر دولت هم کمکی بهتون بکنه من به نوبه خودم راضی نیستم و نمیگذرم از حقم. ولی یه حرف هم با اونهایی دارم که تازه به دوران رسیده هستن و با تو چشم کردن شرایط زندگیشون مردم رو بیچاره کردن و باعث شدن هزاران مشکل برای افرادی که توانایی مالی ندارن ایجاد بشه. شما هم منتظر باشید که وعده خدا نزدیکه. شما هم یه روزی جواب پس میدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
واقعا جای تاسف برای مملکتی که درد مردم شده کاسبی و تجارت برای بعضی ها والبته پزشکانی هم داریم که مرزهای انسانیت جوانمردی را جابه‌جا می کنند وقابل تقدیر و ستايش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
واقعا اوج رذالت رییس بیمارستان، خودشون پول ندارن از مردم و دولت پول میخوان که مکم کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
هرچه پولدارتر و برخوردارتر طلبکارتر هم میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
آقای ربیس بیمارستان یکی از دکترهای شما برای یک عمل ۲ساعته ۱۵۰میلیون تومن حق چاقو از ما گرفت و ۱۸۰میلیون هم هزینه بیمارستان دادیم. چون بیمارمان بسیار بدحال بود و باید فورا عمل میشد و بیمارستان دولتی هم وقت نمی داد. هرسال چند هزار نفر را به اینصورت عمل میکنید و پول میگیرید ؟؟؟؟ خجالت آوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
وقتی پولی راکه ازمردم میگیرید درست وحلال نیست نتیجش میشه همین.پول زیاد از مردم برای بستری کردن بیماران اخه چرا؟؟؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
همین رئیس و همراهانش در هیت مدیره محاکمه بشوند دیگر از این کارها شکل نمیگیره که جان مردم رو به بازیچه گرفتن و تازه بازم از کسب درآمد مازادی دست بردار نیستن که در این موقعیتم سوء استفاده و درآمدزایی کنن. دیگر این مظلوم نمایی ها رو نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
دولت هیچ کمکی نمی تونه انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۴۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
فکنم // منظور رئیس بیمارستان این بوده که ملت به گرسنگی کشیدن عادت دادید / به داد ما ثروتمندان برسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
خود پزشکاشون جمع بشن هزینه ش رو بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
پزشکاشون الان ناراحت کنسل شدن سفرهای اروپای شب عیدشون هستن ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
چه کمکی خودشون پول دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
من راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۹:۵۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رضایت شما ملاک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ساداتی
۱۰:۴۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
راضیت 80 میلیون جمعیت مهم مهم مهم
Iran (Islamic Republic of)
artemis
۱۰:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
کاربر منصور اتفاقا رضایت همه مردم شرط است چون بیت المال برای همه مردم از مالیات کارگر و کارمند پر میشه این حساب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
من هم راضی نیستم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
اینا همونان که اگر بخوان سلامشان هم بکنی میگه برو صندوق پول واریز کن بعد بیا جوابتو میدم... خسارت به بیت المال برای لاکچریها دیگه کافیه اونا خودشون از دکترها و سهامداران بیمارستان پول بگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
بیکاری اونا به ما ربطی نداره
دولت نمیتونه از جیب و مالیات ما به اونا کمک کنه
اونا خودشون پول دارن برای چی از دولت کمک میخوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
وقتش شما میلیونی از بیمار پول میگیری خرج لاکچری تو بیمارستان میکنی و کلاس میزاری از بیت‌المال چرا طلبکاری مگه شما پولی که درآوردید به دولت دادید که الان از دولت پول میخواهید ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ساداتی
۱۰:۵۰ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
واقعا همین درست و باید خسارت را پزشکان و کادر بیمارستان بالخص رئیس و هیات مدیره بدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
رئیس بیمارستان رابخاطربی توجهی به اخطارآتش نشانی محاکمه کنید هیچکسی حق کمک مالی به آنهاراندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۰ بهمن ۱۴۰۲
قوه قضاییه یا هر نهاد دیگه ای..شماها مسئولید هر ارگانی ک از اخطارها تخطی کرده و دچار حادثه شده ،رو تازه باید جریمه کنید.. تا بقیه بفهمن مرگ واسه همسایه نیس، تا برا اخطار آتش نشانی ارزش قائل بشن..