تجلیل از فعالان امربه معروف و نهی از منکر

دوره توانمندسازی سرشبکه‌های گروه‌های سفیران مهر و هدایت امر به معروف و نهی از منکر سپاه عاشورا و تجلیل از فعالان امربه معروف و نهی از منکر در سپاه عاشورا برگزار شد.

معاون اجتماعی سپاه عاشورا گفت:در بحث امر به معروف و نهی از منکر با تلاش ۶۵۰ گروه سفیران مهر و هدایت در سطح استان و نواحی توانسته ایم از اول سال ۱۴۰۲ سه طرح عملیاتی انجام بدهیم که طرح آخر ما از اول مهر تا عید ادامه دارد.

سرهنگ فیروزی  افزود: هدف ما از این طرح‌ها فقط تذکر لسانی و مهمترین ماموریت ما با رآفت اسلامی و ایجاد محبت و حضور با وقار و سنگینی در بین مردم و سطح شهر را داشته باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ویژه غدیر نیز در این جلسه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران تبلور جدی و واقعی امر به معروف و نهی از منکر است گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه و واجبات الهی است و خداوند به این فریضه دستور داده و واجب کرده است و قطعا حیات جاویدان و جامعه خوب یک کشور اسلامی منوط به احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فیضی زاده افزود: جنگ دشمن تمرکز در انتخابات است و دشمن تمام هم و غم اش برای انتخابات صرف کرده و هدف دشمن اینست که حضور مردم در انتخابات ضعیف باشد و در این میان متولیان فرهنگی و مسولین و شما فعالان امر به معروف و نهی از منکر بایستی در بحث جهاد مشارکت فعالیت دو چندان داشته باشید.

در پایان این مراسم از فعالان امر به معروف و نهی از منکر تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.