بهره برداری از ۱۰ طرح مختلف در ریحان شهر

در هفتمین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریالی، ۱۰ طرح مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی در ریحان شهر افتتاح شد.

در هفتمین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال ۱۰ طرح مختلف عمرانی، کشاورزی، فرهنگی و خدماتی در ریحان شهر با حضور غفوری امام جمعه خانو، حسینی نژاد فرماندار زرند، یعقوبی معاون دفتر روستایی و شورا‌های استانداری، خانواده معظم شهداء، مسئولان شهرستانی، افتتاح و مورد بهربرداری قرار گرفت.

حسین مومنی، شهرداری ریحان شهر گفت: این طرح‌ها در قالب زیرسازی آسفالت، آسفالت معابر، رونمایی از المان شهدا، بوستان شورا و  افتتاح کتابخانه بودند. 

افتتاح کانال انتقال آب کشاورزی در ریحانشهر 

محمدی،  مدیر جهادکشاورزی شهرستان زرند، در افتتاح ۱ هزار و ۱۶۶ متر از کانال‌ سیمانی در ریحان شهر که به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال احداث شده است، گفت: با افتتاح این کانال، میزان ۷۰ هکتار از باغات منطقه و بالغ بر ۱۰۰ بهره بردار از مزایای آن استفاده می‌کنند.  

وی ضمن اشاره به حمایت دولت از طرح‌ها و پروژه‌های حوزه کشاورزی افزود: صرفه جویی در مصرف آب مورد نیاز کشاورزی، جلوگیری از نفوذ آب به خاک، انتقال آب با حداقل تلفات، هدایت سریع آب به مزرعه و افزایش راندمان انتقال آب از مزایای اجرای کانال‌های بتنی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار