سخنگوی هیات دولت:

شهید جمهور، مردمی، پاک دست و فساد ستیز بود

سخنگوی هیات دولت گفت: در کنار مردم و برای مردم بودن، فساد ستیزی و پاکدستی از جمله ویژگی‌های آیت الله رئیسی بود.

مراسم هفتمین روز درگذشت شهید آیت الله رئیسی و همراهانش، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم مطهر علی بن حمزه علیه السلام برگزار شد.

بهادری جهرمی سخنگوی هیات دولت در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان شهیدش در شیراز، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رئیسی در کنار مردم و برای مردم بودن بود و در ۳۰ سال جایگاه حاکمیتی که داشت مردم او را به چهره مسئول نمی‌دیدند و نگاهشان به آیت الله رئیسی نگاه مردمی بودن بود.

او با بیان اینکه شهید جمهور همواره به مسائل با محوریت مردم نگاه می‌کرد، افزود: این شهید عزیز فقط در مردم به دنبال کلید حل مسائل می‌گشت، چون به مردم ایمان و باور داشت مانند ایمان و باوری که امام به مردم داشت و توانست در جنگ پیروز شود.

بهادری جهرمی گفت: اعتماد، اتکا و باور آیت الله رئیسی به مردم، راهی بود که او دنبال می‌کرد و در تشییع میلیونی که مردم به پاس قدر دانی از زحمات شهید جمهور و همراهانش انجام دادند از رئیس جمهور آینده این موضوع را به نوعی مطالبه کردند.

سخنگوی هیات دولت با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهید جمهور، فساد ستیزی و پاکدستی بود، افزود: آقای رئیسی در شدیدترین و جدی‌ترین بحث‌های سیاسی رعایت حد اعلای اخلاق را نگه داشت و در همه دوران خدمتش ذره‌ای غبار یا لکه‌ای از فساد در زندگیش مشاهده نشد.

بالگرد حامل شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و رئیس جمهور و تنی چند از مسئولان در این حادثه به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۳
من ب داوطلب پاکدست و فسادستیز رای میدم

زندگی خودش پاک باشه از فساد اخلاقی و مالی
آخرین اخبار