ایمانیه:

شهید رئیسی به نیرو‌های مسلح از صمیم قلب عشق می‌ورزید

در پی شهادت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، فرماندهی ارشد و جمعی از امیران آجا در فارس با استاندار دیدار کردند و شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را به وی تسلیت گفتند.

فرمانده ارشد آجا در استان فارس و جمعی از امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در استان با حضور در دفتر استاندار فارس، شهادت رئیس محترم جمهور و همراهان ایشان را تبریک و تسلیت گفتند.

استاندار فارس در این دیدار معرفت همیشگی دلیر مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را اثبات شده عنوان کرد و گفت: خداوند به جان شما دلاور مردان برکت دهد و شما را برای ایران اسلامی نگه‌دارد.

محمدهادی ایمانیه با تاکید براینکه آیت الله رئیسی به نیرو‌های مسلح از صمیم قلب عشق می‌ورزید، خاطر نشان کرد: چیزی بالاتر از شهادت و رسیدن به فوز عظیم وجود ندارد لکن برای علاقمندان و نزدیکان این فراق سخت است.

او در ادامه سخنان خود برگزاری انتخابات زودهنگام را مورد توجه قرار داد و گفت: آنچه انتظار می‌رود شرکت در انتخاباتی پرشور و منسجم همانند گذشته است؛ مادامی که دشمنی‌های بدخواهان و مقاومت‌های ملی ما وجود دارد شرایط را برای کشور حساس می‌کند.

نماینده عالی دولت در فارس با اشاره به خدمات قابل توجهی که در دوران ریاست جمهور شهید و دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: حق مطلب این است که زحمات دولت از طریق رسانه‌ها و سایر ابزار‌های اطلاع رسانی همانگونه که هست به محضر مردم شریف ایران اسلامی تقدیم شود؛ در این زمینه همچون گذشته نیروی انسانی ارتش و تجهیزات سخت افزاری آن می‌تواند تسهیل کننده باشد.

او به نقش همراه و هم افزایی ارتش با دولت در برهه‌های مختلف حتی مواقع بحرانی همچون سیل و زلزله و... اشاره کرد و از ارتش بعنوان یار همراه دولت نام برد و گفت: بنا داریم پروژه‌های بالای هشتاد درصد پیشرفت را سریع‌تر تکمیل و به مردم شریف ایران عزیز تقدیم کنیم؛ دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون همیشه در کنار دولت قرار داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار