برگزاری مراسم تحلیف جوانان هلال احمر با حضور دبیر کل و رئیس سازمان جوانان کشور

مراسم تحلیف اعضاء جوانان و تجلیل از برگزیدگان حوزه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با حضور دبیر کل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

سلیمانی دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور در این مراسم ضمن تشکر از تلاش‌های مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان و حوزه جوانان هلال احمر در جذب جوانان گفت: وفاق و همدلی در هلال احمر وافر است و این یکی از نکات مهم و اثرگذار در ایجاد زیر ساخت‌ها و انجام ماموریت هاست.

حسینی المدنی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور هم با اعلام اینکه مراسم تحلیف اعضاء جوانان و تجلیل از برگزیدگان حوزه معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی برای اولین بار در کشور برگزار شد افزود:باید در راستای توانمندسازی سازمان جوانان مسئولیت‌های متعدد را به عهده اعضای جوان بگذاریم و قطعا شاهد بروز و ظهور استعداد‌های درخشان و ارزشمندی در بین اعضا خواهیم بود.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال با بیان اینکه هم اکنون سازمان جوانان هلال احمر ۲ میلیون نفر عضو داوطلب دارد که در دنیا چنین عددی را نسبت به جمعیت شاهد نیستیم گفت:از این تعداد یکصد هزار نفر عضو جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هستند.

محمد زاده معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی هم با بیان اینکه بیست تیم سحر در بیست شعبه استان آذربایجان شرقی تشکیل شده است گفت:جوانان عضو هلال احمر بر اساس علاقه‌مندی خود در این تیم‌های امدادی عضو شده و در مواقع حادثه و بحران به مناطق دچار حوادث طبیعی و غیرطبیعی اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت کانون‌های دانش آموزی تصریح کرد: در استان با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تعداد کانون دانش اموزی را از ۲۳۰ کانون به ۴۳۰ کانون برسانیم.
گفتنی است قبل از این مراسم جشنواره بشر دوستی غنچه‌های هلال احمر در حمایت از کودکان مظلوم غزه برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.