معرفی ۳ واحد صنفی متخلفِ جیرفت به تعزیرات حکومتی

در پی گشت بازرسی از ۵ واحد صنفی کالای پزشکی در جیرفت، ۳ واحد صنفی متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از گشت مشترک بازرسی بازرسان و کارشناسان معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان با همراهی کارشناسان معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و اداره اماکن نیروی انتظامی از واحد‌های صنفی کالای پزشکی سطح شهرجیرفت خبر داد.

محمدعلی توکلی گفت: در این گشت بازرسی از ۵ واحد صنفی کالای پزشکی بازرسی به عمل آمد که ۳ واحد صنفی متخلف شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی افزود: این واحد‌های صنفی تخلفاتی نظیر گرانفروشی، درج نکردن قیمت، صادر نکردن صورت حساب و ارائه نکردن فاکتورخرید داشتند که از سوی بازرسان و کارشناسان بازرسی اداره کل صمت جنوب کرمان ثبت و متصدیان این واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان تاکید کرد: شهروندان درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی یا انبار مشکوک یا غیر مجازی می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان واقع در خیابان امداد و یا به صورت غیر حضوری از طرق سامانه ۱۲۴ و آدرس اینترنتی www.۱۲۴.ir اقدام کنند تا در اسرع وقت به شکایات آنان رسیدگی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار